Hej Nillerune Det er helt forståeligt og slet ikke negativt. Selskaberne bag er Starfly Media, som Nis også nævner, og Jolly Network. Begge selskaber beskæftiger sig hovedsageligt med email marketing i DK, SE, NO og FI. Vi forsøger så vidt muligt at adskille affiliate og netværksdelen, så vi undgår mistillid fra vores partnere. Det er også vigtigt at understrege, at der aldrig vil blive kørt en kampagne, før partnermailen er sendt ud og alle har fået en chance. Det er i jo set før, at et netværk har kørt deres egne kampagner før deres publishers fik adgang. Kampagnemæssigt halter vi selvfølgelig lidt endnu, men pt har vi et par velperformende konkurrencer, telekampagner, en survey samt et par andre småkampagner. Jeg har sendt dig et par eksempler via pb. Med hensyn til Facebook og Adwords, så menes der bare, at vi har nogle dygtige publishers som beskæftiger sig med dette. Håber det var svar nok - Ellers må du bare spørge igen :) God dag. |
Jesper Sølund:Så kunne det bare være spændende hvis man engang blev godkendt... :)
Hej Jesper
Du burde have modtaget login...
Tilføj mig på messenger, så kan vi tage den derfra: jonas_reeh hotmail.com
Hvis der er andre der heller ikke har modtaget login så tilføj mig på msn eller send en mail til jonas orvillemedia.com.