Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt affiliatenetværk i Skandinavien

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nillerrune:

Nicolaj Thomasen:

Orville Media:

Hej alle

Jeg går ud fra at du ikke er ny på Amino, så kan du ikke skrive hvilken profil du ellers bruger. Jeg kan ikke finde nogle navne på Jeres hjemmeside. Du må også gerne åbne for PB, jeg har lige et par spørgsmål.

Jeg har også forsøgt at finde ud af hvem i er, syntes at det ville være rart hvis i præsenteret jer selv. Nu da i selv er publishers med flere års erfaring ville det være rart at vide hvordan firmaet og jeres gamle firma er sat op. Ville ikke syntes at det var fedt hvis jeres arbejde som affiliate ikke er kraftigt adskilt fra jeres netværks del. 

Det ville også være fedt at vide hvilke kampanger i har pt eller bare et par stykker af dem og hvordan man må køre dem - i  skriver på jeres hjemmeside at i kan hjælpe med Facebook og Google ads. bliver dette blandet ind sammen med affiliate netværks delen og i bare køre som affiliate på disse kampanger eller er det separat?

Jeg er ked af det hvis det lyder negativt, men har bare brændt mine naller for mange gange Tongue Tied

Hej Nillerune

Det er helt forståeligt og slet ikke negativt. Selskaberne bag er Starfly Media, som Nis også nævner, og Jolly Network. Begge selskaber beskæftiger sig hovedsageligt med email marketing i DK, SE, NO og FI.

Vi forsøger så vidt muligt at adskille affiliate og netværksdelen, så vi undgår mistillid fra vores partnere. Det er også vigtigt at understrege, at der aldrig vil blive kørt en kampagne, før partnermailen er sendt ud og alle har fået en chance. Det er i jo set før, at et netværk har kørt deres egne kampagner før deres publishers fik adgang.

Kampagnemæssigt halter vi selvfølgelig lidt endnu, men pt har vi et par velperformende konkurrencer, telekampagner, en survey samt et par andre småkampagner. Jeg har sendt dig et par eksempler via pb.

Med hensyn til Facebook og Adwords, så menes der bare, at vi har nogle dygtige publishers som beskæftiger sig med dette.

Håber det var svar nok - Ellers må du bare spørge igen :)

God dag.

Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:02

Jesper Sølund:

Så kunne det bare være spændende hvis man engang blev godkendt... :)

Hej Jesper

Du burde have modtaget login...

Tilføj mig på messenger, så kan vi tage den derfra: jonas_reeh Angel hotmail.com

Hvis der er andre der heller ikke har modtaget login så tilføj mig på msn eller send en mail til jonas Angel orvillemedia.com.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 08:07

Hej Orville.

Hvad nu hvis man gerne vil oprette sig som annoncør? Hvordan gøres dette?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 08:41

Orville Media:

Jesper Sølund:

Så kunne det bare være spændende hvis man engang blev godkendt... :)

Hej Jesper

Du burde have modtaget login...

Tilføj mig på messenger, så kan vi tage den derfra: jonas_reeh Angel hotmail.com

Hvis der er andre der heller ikke har modtaget login så tilføj mig på msn eller send en mail til jonas Angel orvillemedia.com.

Hej..

Den var røget i spam :-) Har fundet den nu. 

Mvh

Jesper

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:47

Jeg vil blot tilføje at Orville nu er af Nordens største netværk og at vi for nyligt har åbnet op i UK så er der nogle af jer der kan noget der hører vi rigtig gerne fra jer..

God aften

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tim Møllegaard:

Jeg vil blot tilføje at Orville nu er af Nordens største netværk og at vi for nyligt har åbnet op i UK så er der nogle af jer der kan noget der hører vi rigtig gerne fra jer..

God aften

Definer lige Nordens største? Målt på hvad?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:00

Må erkende at de billeder der er under "personerne bag" er nok til jeg ikke har tillid til at ligge min forretning i jeres hænder, synes ikke de virker seriøse nok.

Men har også brændt fingrene på flere netværker..

håber trods alt i får succes :)

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 655
Skrevet kl. 23:22

Har også skrevet mig op ;).

Godt at se et nyt netværk på markedet :)

Online Entreprenør - www.fasto.co

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:01

BruunMedia:
Definer lige Nordens største? Målt på hvad?

Voumen af leads vi leverer eller på evnen til at tjene penge.. Du kan frit vælge;-)

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 655
Skrevet kl. 13:26

Articoli.dk - tilføj link:

Må erkende at de billeder der er under "personerne bag" er nok til jeg ikke har tillid til at ligge min forretning i jeres hænder, synes ikke de virker seriøse nok.

Men har også brændt fingrene på flere netværker..

håber trods alt i får succes :

Virker de ikke seriøse?. Den ene af dem har blandt andet haft mmmedier, og den anden starfly media. Det er ikke små projekter. Men igen en smagssag :).

Online Entreprenør - www.fasto.co

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)