Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.ugeforuge.dk

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Olsen:

Hej,

Tillykke med at du har fået lanceret dit website :o)
Men det er vel ikke kun lykønskninger du vil have, så her er noget feedback.

Baggrunden synes jeg du skal skifte ud, eller i hvert fald tone ned. Jeg synes designet er lidt uorganiseret, og med det mener jeg at du primært til dit design bruger solide farver, så jeg kan ikke se hvor de gradiente menuer passer ind?

Jeg ville nok også ændre skrifttypen fra Trebuchet MS til en anden, som f.eks Verdana eller en anden lignende.

Håber det kan bruges til noget!
Held og lykke med websitet.

Tak for input! Jeg har lidt bøvl med farverne. Vil gerne at sidens farver skal hænge sammen med sidens logofarve, det er mig endnu ikke lykkedes. Jeg er lidt i tvivl om det er det du hentyder til?

Måske har du ret i at Verdana er bedre - Trebuchet bliver en smule skrøbeligt på sitet...

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 18:58

Mikael christiansen:

Designet ser okay ud Smile

husk lav en sælgende titlen til google vis man kommer fra søgemaskiner, forstår man ikke rigtigt hvad side omhandler , jeg mener denne her <title>Uge for Uge</title> lav gerne med alle 67 tegn der vises på google .

Kan i ikke lave unikke url , det er bare indstillingerne der skal rettes måske vis det er wordpress f.eks. kontakt siden så sådan her ud http://www.ugeforuge.dk/index.php?option=com_contact&view=contact&id=1&Itemid=109

Tak for dit indlæg.

Jeg har slet ikke bevæget mig over i noget af det der bare ligner SEO - endnu, men det skal naturligvis ses på. Også med nogle ordentlige titletags.

Sitet er lavet i Joomla, og jeg har problemer med at lave ordentlig URLs. Gode råd høres gerne!

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 19:02

Rasmus Hoeks:

Kort indspark:

Fin side, men få få guds skyld gjort noget ved den baggrund (som andre også har påpeget). Den et helt forfærdelig.

Big Smile Haha ja - det er vist ved at sive ind hos mig at de prikker skal ordnes. Jeg har slet ikke set det komme, men det er jo fordelen ved at få så meget feedback, - når mange siger det samme, må jeg jo "kill my darling"

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 19:03

Frederik Grønholdt Petersen:

Hej lise. godt initiativ med sitet. Dog bør du overveje at få skiftet din plettede baggrund ud med noget mere neutralt og ikke dominerende. Jeg kan ikke holde fokus på teksten og få lyst til at trykke på x knappen i højre hjørne af browseren. Derudover skal du fjerne joomla logoet - kan ikke lige huske hvad det hedder, men jeg taler om det logo man kan se i browseren.

Ellers et flot site.

Held og lykke med det

Frederik Grønholdt Petersen

Tak for input. Jeg har dog lavet favicon, men det er åbenbart ikke slået igennem i alle browsere. Hvilken browser kører du med?

Hej lise. godt initiativ med sitet. Dog bør du overveje at få skiftet din plettede baggrund ud med noget mere neutralt og ikke dominerende. Jeg kan ikke holde fokus på teksten og få lyst til at trykke på x knappen i højre hjørne af browseren. Derudover skal du fjerne joomla logoet - kan ikke lige huske hvad det hedder, men jeg taler om det logo man kan se i browseren.

Ellers et flot site.

Held og lykke med det

Frederik Grønholdt Petersen

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 19:05

Hej igen.

Du kan også overveje affiliate bannere til dine annoncer, så der kommer lidt billeder på :-)

Ja jeg har også tænkt mig at der skal affiliate annoncer på - og meget snart, for der er temmelig mange besøgende allerede...

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 20:11

grafisken:

Sitet er lavet i Joomla, og jeg har problemer med at lave ordentlig URLs. Gode råd høres gerne!

Du må gerne sende mig en mail hvis du vil have lidt gratis hjælp til at lave nogle super pæne URL's i Joomla.

Lyder det som noget for dig, så send mig gerne en mail på frederik[AT]directhost.dk :)

Og generelt om sitet, så synes jeg at du både bør nedtone prikkerne og låse dem fast - tror det ville være det perfekte valg ;)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 10:22

Så er prikkerne fixeret - hvad synes i om det nu? Giver det stadig hovedpine??? Smile

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 10:40

Hej,

Jeg synes baggrunden i dens 3 former er for voldsom (Tager for meget opmærksomhed fra indholdet). Umiddelbart kan jeg dog godt lide ideen (:men den er måske for nørdet:-), måske skulle man douche den noget mere?

Mvh. Tonny

Fra Aabenraa
Tilmeldt 3. Feb 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 11:13

grafisken:

Mikkel Olsen:

Hej,

Tillykke med at du har fået lanceret dit website :o)
Men det er vel ikke kun lykønskninger du vil have, så her er noget feedback.

Baggrunden synes jeg du skal skifte ud, eller i hvert fald tone ned. Jeg synes designet er lidt uorganiseret, og med det mener jeg at du primært til dit design bruger solide farver, så jeg kan ikke se hvor de gradiente menuer passer ind?

Jeg ville nok også ændre skrifttypen fra Trebuchet MS til en anden, som f.eks Verdana eller en anden lignende.

Håber det kan bruges til noget!
Held og lykke med websitet.

Tak for input! Jeg har lidt bøvl med farverne. Vil gerne at sidens farver skal hænge sammen med sidens logofarve, det er mig endnu ikke lykkedes. Jeg er lidt i tvivl om det er det du hentyder til?

Måske har du ret i at Verdana er bedre - Trebuchet bliver en smule skrøbeligt på sitet...

Det var så lidt. Ja det var det jeg mente! :o)
Held og lykke med siden.

Med venlig hilsen

Mikkel Olsen

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 16:30

Tonny:

Hej,

Jeg synes baggrunden i dens 3 former er for voldsom (Tager for meget opmærksomhed fra indholdet). Umiddelbart kan jeg dog godt lide ideen (:men den er måske for nørdet:-), måske skulle man douche den noget mere?

Mvh. Tonny

Tak for input. Jeg vil overveje at douche farverne, jeg er blot lidt nervøs for at siden bliver lidt for "fad" så...

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)