Ris og Ros www.baadzonen.dk/www
Tilmeldt 19. May 10
Elming
Skrevet
19-05-2010 kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
En lille idé som er igangsat af en ven og jeg.. Ville være dejligt at høre hvad andre mener, og om i mener der er potentiale ? :)
Da den ikke er 100% færdig, er det ikke alt der er lagt ud på nettet , dvs. at det kun er muligt at se Forside + log ind siden oppe i venstre hjørne..
Det virker foreløbigt kun med Internet Explorer, da den ikke er konverteret til firefox eller lign.
På forhånd tak :)
Svar
Tilmeldt 10. Aug 08
Michael
Skrevet
19-05-2010 kl. 12:05
Svar
Hej
Hvis der med baadzonen menes en klon af bilzonen, - så kvæl barnet!
Michael.
Svar
Tilmeldt 19. May 10
BisforBuisness
Skrevet
19-05-2010 kl. 12:39
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hej Elming.
Jeres projekt virker, som en god idé, dog synes jeg det ligger sig lidt op ad andre sider, som også omhandler både/biler (Bilzonen.dk etc.)
Udover det, ser projektet godt ud :) Fedt design og ellers en frisk idé. Hvis siden bliver Mozilla Firefox og Google Chrome kompatibel, tror jeg også det ville være en positiv forbedring.
Held og lykke!
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
De friske farver på hjemmesiden, synes jeg er rigtigt godt, de passer godt til båd :)
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Grund ide okay , med kan ikke se helt hvordan man kan samme passe det baner og billedet , med en menu struktur og tekst på forsiden
Svar
Fra Tølløse
Tilmeldt 7. May 10
MinorSystems
Skrevet
19-05-2010 kl. 13:31
Svar
Hej Elming
Umiddelbart god idé, men svært at kommentere videre, fordi siden mangler så meget :)
Jeg søgte efter en beskrivelse på siden, der fortæller hvad man kan gøre på siden, men da den ikke er færdig er det svært at kommentere.
Sanne
Svar
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Sådan en side skal ikke laves i Frontpage hvilket er tydeligt I bruger.
Ideen er fin nok, men I har noget arbejde før I kan vise noget.
En ting: en side skal ikke "konverteres" til Firefox da det er forholdsvis simpelt at holde sig til standarden som de største browsere brugere.
Svar
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Fra Tølløse
Tilmeldt 7. May 10
MinorSystems
Skrevet
19-05-2010 kl. 13:41
Svar
Fuldstændig enig i ovenstående kommentar :)
Svar
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Udover det, ser projektet godt ud :) Fedt design og ellers en frisk idé.
Hej BisforBuisness ,
Dejligt, at du kan lide det projekt, som Elming har lavet. Specielt dejligt, når nu I deler internetforbindelse (og IP-adresse ) med hinanden.
Svar
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
John Nielsen, Nielco IT :
Hej BisforBuisness ,
Dejligt, at du kan lide det projekt, som Elming har lavet. Specielt dejligt, når nu I deler internetforbindelse (og IP-adresse) med hinanden
- går den så går den :)
Svar
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....