Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design til Webshoppen! Hvad syntes du?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Jeg søgte konstruktiv kritik og det er det her i verdensklasse Wink den har jeg haft tænkt meget over men jeg har dog besluttet mig for at det vil forblive med store billeder og så vil det første store billede være et billede af alle mine produkter (photoshop) hvor der vil så noget som ville minde om, "Vi har helt sikkert et produkt til dig", men nu tror jeg at de fleste stadig vil scrolle ned, men det må tiden jo vise :)

Mvh Casper Birch Buchberg

www.halv-pris.dk

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:09

Banner på forsiden er for stort fjerner fokus fra produkterne , jeg kan ikke se siden , kun vis du har en større skærm end 12 kan ses der er tekst og produkterne på forsiden med det samme , det er ikke banner du sælger ,derved ville jeg sætte dine produkt tilbud højrere op , derved bemærkes man de gode tilbud hurtigt

hvorfor er din titlen så kort , man kan jo ikke forstå hvad du sælger vis man kommer fra google af , jeg mener denne her<title>Halv-Pris</title>

siden åbner langsomt ?

betingelser ved køb kunne jeg ikke finde ?

Kontakt siden hvor er den?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 13:53

Hej igen, nu har jeg haft kigget lidt på det hele.

Forside rotationsbillede: (Lavet hurtigt) men det er mening at alle mine produkter skal derind og ligge det drejer sig om 40 varenummer /lign.

Titlen er blevet lavet om, ved ikke om det er en god titel, men en titel er det jo :D

Det ved jeg ikke om kan have noget at gøre med at jeg var igang med FTP eller lign, men den er hostet hos one.com

Alt teksten har jeg en som er skide god til at skrive, som gerne ville skrive for mig.

Kontakt siden er under "Halv-Pris" ==> kontakt.

Mvh Casper Birch Buchberg

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Fra Aabenraa
Tilmeldt 3. Feb 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:15

Jeg er kun positivt overrasket. Dog har jeg ikke set det gamle design.
Men jeg synes at shoppen er grafisk flot, og jeg vil helt klart nok lave nogle ordrer, når der kommer nogle flere produkter :o)

Keep up the good work!

Med venlig hilsen

Mikkel Olsen

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 10:49

Jeg syntes umiddelbart at det ser fint ud.

Jeg ville dog gøre noget der, jeg ville måske gøre noget der gør det lidt mindre flot. Ikke fordi det ikke skal være flot, men fordi du sikekrt ville få flere salg.

Jeg lagde mærke til at du havde dine ikoner der viser at i modtgaer betalingskort gemt godt af vejen nede i hjørnet.

Vi havde vores på godt og vel samme sted i et par år, da jeg hørte at det ville hjælpe på konverteringen hvis vi smed dem op hvor folk ser dem med det samme, så vi smed dem helt op i banneret ved siden af vores logo, og fik over 10% forhøjelse i konverteringen ved det.

Jeg mener at når folk ser på en butik der ser at en butik modtager betalingskort og specielt Dankort får de større tiltro til den. Det er ikke noget som de fleste leder efter, men bare at man lægger mærke til det lige når man kommer ind.

Det ville jeg klart overveje. Det skal så lige siges at jeg lavede en splittest på det, så jeg også var sikker på at det ikke blev negativt, så det ville jeg også rekommendere, da alle forretninger er forskellige.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:18

sidernes baggrundsbillede er grumset - toplogo er sløret, kortlogoer og facebook-dims er sløret.

Når ovenstående ting er slørede kommer den lyseblå tekst ovenpå lysgrå baggrund også nemt til at virke sløret.

Og jeg har tjekket mine briller flere gange - det ER din side den er gal med.

Og så ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal mene om "DYMO-effekten" - på den ene side er den meget sjov, på den anden side er den svær at læse - og hvis det irriterer læseren - ja så forsvinder købetrangen jo.

Det er værst i det store topbillede, hvor de lysblå fleter ikke er til at læse.

Jeg har en forventning om, at når jeg går ind på en side der hedder halv-pris, så får jeg nedsatte varer.

Du bør fortælle hvad varerne normalt koster andre steder, hvis de er dyrere dér! - men det går jeg da ud fra de er.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)