Hej Alle Amino-venner... Jeg har en række kemiske produkter som vi sælger til industrien, auto, camping osv. Og til alle kemiske produkter skal der foreligge et datablad og en arbejdspladsbrugsanvisning. Alt dette kan være svært at overskue for den enkelte kunde og det er her M-System kommer ind. M-System kortlægger samtlige kemiprodukter som kunden bruger og har udviklet et system der inddeler produkterne i Grøn, gul og rød alt efter hvor farlige de er. Jeg har kontaktet M-System for at få dokumentation på hvordan de inddeler produkterne og hvorfra de har vores datablade. Jeg vil altså se hvilke datablade de har. Dertil var svaret at det er forretnings-hemmeligheder...? Har jeg ikke som importør at et produkt juridisk ret til at gøre krav på en fuld dokumentation der beskriver hvordan de inddeler vores produkter og hvilke datablade de har på vores produkter...? Jeg håber at i kan hjælpe mig... Mange hilsner fra Michael Laursen |
Er der slet ingen hjælp at hente her...? Nogen forslag til hvor jeg eventuel kunne få lidt hjælp..?