|
Hej Alle Jeg har fået installeret tråløst i hjemmet. MEN det virker ikke da jeg har slettet nogle filer til min HP wireless assistent (dumt? jo tak, det tror jeg nok). Det korte og det lange er at som jeg har forstået det, kan det løses relativt let, man skal bare tilbage til standert opsætningen. Det ved jeg ikke hvordan jeg gør og går derfor ned i elgiganten for at finde en hurtig og let løsning (måske en "orange" løsning). Der kunne jeg så godt tro om igen. Jeg kan få en service aftale til 800 kr. i 6 måneder og så skal han lige have min PC i 2 dage. - Jeg prøvede så at fortælle at jeg ikke skulle have noget som helst i 6 måneder og slet ikke noget til 800 kr. Det jeg ønsker er en det kan komme ud til mig, lokalisere det problem jeg ikke er 100% på hvad er og løse det i min lejlighed relativt hurtigt. Så kan jeg se tingene virker, jeg kan bruge det med det samme og så skal det vel heller ikke ligefrem koste 800 kr?! Nogen der kan følge min problemstilling og kender en god løsning (bor i køge)? - jeg ved det ikke er raketforskning, men kan ikke lige selv find ud af at gøre det. - En "orange" løsning er også okay for mig. Venlig hilsen Steinmejer |
Hjælp til trådløst netværk...
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
|
Ellers prøv at gå på fabrikantens hjemmeside. De plejer at have en FAQ. Nu kender jeg ikke dit trådløse netværk, men der er næsten altid en reset knap et eller andet sted på apparatet. Måske et lille hul, hvor står reset, så fat i en papirclips. Når den er rettet ud, så passer den til alle former for reset! |
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Bliv gratis medlem