Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes du?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har mobil telefoner og telebranchen som en af min helt store hobbyer. Jeg bruger rigtig meget tid på at læse om forskellige ting omkring branchen rundt på nettet, derfor har jeg valgt at dele min viden, tips osv. ud med andre. Derfor har jeg oprettet denne blog: www.kenancorbo.blogspot.com. Bloggen skal bruges som små nyheder, applikation anbefalinger, tips osv. til "almenlige" folk som har behov for at vide mere om deres telefon og hvad de kan få til den og meget mere. hvad syntes i andre? er det noget i gad at bruge? Ja jeg ved godt at bloggen er en "sign in" blog men den informerer da :) 

Kenan

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:27

Hej Kenan.

Jeg synes den ser super ud. Især for sådan en som mig som ikke gider at drøne nettet rundt for at finde applikationer, men godt gider at benytte dem, ser det ud til at blive et lille hit :o)

Så tillykke med bloggen, jeg glæder mig til at følge med.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 18:31

igang:

Hej Kenan.

Jeg synes den ser super ud. Især for sådan en som mig som ikke gider at drøne nettet rundt for at finde applikationer, men godt gider at benytte dem, ser det ud til at blive et lille hit :o)

Så tillykke med bloggen, jeg glæder mig til at følge med.

Hej

Jeg siger tak :) jeg er glad for at du kan se ideen med den, og at den rammer en som dig, det også mit formål med den. Bloggen er oprettet i går, derfor der er så lidt på den. Men forhåbentligt kommer der MEGET mere i løbet af de næste par uger.

Endnu en gang tak :)

Kenan

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 18:46

Fedt nok, Kenan!

Jeg er sikker på, at grunden til, at du har ikke har smidt Google Adsens på, er, at du er i gang med at oprette det. Har jeg ret? :O

Vh.

Ali

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 18:53

Alei:

Fedt nok, Kenan!

Jeg er sikker på, at grunden til, at du har ikke har smidt Google Adsens på, er, at du er i gang med at oprette det. Har jeg ret? :O

Vh.

Ali

Hej Ali!

Ikke helt hehe.

Jeg har lagt mærke til at den er der, men det er ikke noget jeg endnu har tænkt mig at gå i krig med. Skal først have bloggen op at kører og få noget indhold på. Men hvad syntes du? skal jeg da gøre det med det samme?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 08:43

Nu har jeg lagt AdSanse på min blog (www.kenancorbo.blogspot.com) men kan det virkelig passe at man ikke kan få pænere reklamer end det der? noget med banner eller noget? hvem fan gider trykke på dem der? vækker de overhovedet opmærksomhed?

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 18:48

Kenan Corbo:
vækker de overhovedet opmærksomhed?

Hehe, enten har du fjernet dem igen, eller også vækker de ikke opmærksomhed. Jeg kan i hvert fald ikke finde noget :P

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)