Kære venner |
Jeg er ikke helt med på hvad du mangler, men tradeshift launcher deres faktura system imorgen.
Der er mange muligheder for integration af fakturering.
Kære venner |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Jeg er ikke helt med på hvad du mangler, men tradeshift launcher deres faktura system imorgen. Der er mange muligheder for integration af fakturering. |
Jeg kan ikke helt gennemskue om det er det du vil, men hvis det er en klassisk SAAS model, så findes der et par internationale stykker så som fx: Vi koder selv i Ruby on Rails og sidder derfor pt og prøver at få følgende kode ind i vores: |
Tag de forskellige affiliate systemer der er derude. |
De fleste har typisk kodet deres egen løsning. |
Hvor dyr er sådan en løsning? Er det i toppen eller kan det klares til fornuftige priser? |
Nu skriver du jo ikke hvad "fornuftige priser" er, men før man kan sætte timer/kroner på, skulle man nok vide lidt mere om jeres ide. Herunder hvilken teknisk platform i befinder jer på, hele betalingsflowet mellem de forskellige parter, hvilket betalingmidler der skal kunne anvendes osv osv. Vi implementerer som sagt selv en modificeret version af Saasy (som jeg linkede til) i vores løsning. I denne forbindelse accepterer vi at vi kun kan modtager betalinger via Paypal og derfor ikke modtage fx. Dankort. Det er dog en international løsning så Dankort er ikke så vigtigt for os. |
Hej Rasmus |
Hej Sasa Som der er en der nævner har vi netop lanceret Tradeshift i Danmark, som er en gratis åben platform til fakturering, pt. har vi ikke autobilling implementeret, men vi har et sæt af åbne API'er jeres udviklere kan bruge til at lave f.eks. autobilling integreret i jeres platform. Du kan tilmelde dig her: https://go.tradeshift.com/da/register Og hvis du gerne vil vide mere om vores API'er er du velkommen til at skrive til: dev@tradeshift.com :) Vh Julie |
Hvilket sprog skal der skrivs på der? Engelsk? Dansk? Kan du ikke sende mig info om jeres API? |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....