Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stjerne advokat i tyrkiet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er på udkig efter en dygtig advokat som beskæftiger sig med Tyrkiet. Vi har en lille tyrkisk leverandør vi skal have fat i bollerne på. Nogle der har nogle anbefalinger eller ved hvor en sådan findes?

v.h. John

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08

Du kan prøve at tage fat i Advokat Kadir Erdogmus

- Han har selv tyrkisk baggrund, hvilket kan være et plus da han kan sproget / kender kulturen, og skulle have nogle gode forbindelser der nede.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 13:13

Hej Yusuf,

Tak for info :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12910
Skrevet kl. 13:40

Hej John

Jeg vil anbefale at du ringer til den danske embassade i Tyrkiet og  og tale handelsafdelingen, de vil normalt kunne anbefale dig en dansk talende advokat hvis ellers der findes en sådan.

Alternativt vil handelsafdelingen evt. kunne hjælpe dig med dine leverandør problemer.

Mvh

Ravn 

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 22:09

Hej John..

hvad drejer det sig om ???? jeg har selv tyrkiske rødder, jeg kan ikke love dig men, det kan være jeg kan hjælpe dig, evigt har jeg os familie medlemmer som er advokat der nede, de har så godt nok kontor i antalya og omegn...

Med Venlig Hilsen...

Mustafa Gultekin

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:46

Hvis det er en, som har snydt jer, så skal beløbet være rimlig stort, før det reelt kan betale sig, at retsforfølge personen...

Så snakker vi beløb under minimum 100.000 kr, så glem alt om advokater mm, da det er dumt at smide gode penge efter dårlige penge!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)