du skriver at du er på kontanthjælp, men om det er muligt med SU. Vil det sige at du starter på et studie til sommer? Du kan sagtens have en virksomhed ved siden af studiet. Men der er selvfølgelig grænser for hvor meget du må tjene, uden at skulle betale noget tilbage.
Jeg mener, at du kan læse mere på SU's hjemmeside.
Du kan finde info om hvor meget du må tjene og hvordan det hele hænger sammen på su.dk - for satser så se dette link: http://www.su.dk/SU/betingelser/maadutjene/fribeloeb/Sider/satser.aspx
Jeg snakker om iværksætterydelse af en eller anden art. Jeg har færdig uddannet og vil nu prøve løkken som iværksætter, da det stortset er umuligt er at få et job lige pt.
Men det med SU'en var nok bare noget jeg havde hørt at politikkerne havde snakket om.
Jeg søger et svar på, om man kan få en eller anden form for iværsætterydelse.
Det kræver at du er tilmeldt en uddannelses sted for at få SU, det er ikke noget der bare deles ud til højre og venstre. Det er heller ikke sikkert det var det du mente, det var bare sådan jeg læste det :).
Det kræver at du er tilmeldt en uddannelses sted for at få SU, det er ikke noget der bare deles ud til højre og venstre. Det er heller ikke sikkert det var det du mente, det var bare sådan jeg læste det :).
Ja det var helt sikkert ikke det han mente. Spørgsmålet er om han kan få SU samtidigt med at han har en egen virksomhed.