Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FacebookGuide.dk - vil du lege med?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at det lyder som et skide spændende projekt, som det kunne være spændende at være en del af, og har derfor sendt dig en PM :-)

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej med jer,

Så skete der sku lidt i tråden! Fedt!

Det er længe siden, at jeg har været forbi Amino.dk, da jeg ligger vandret med arbejdsopgaver i GoSocial. Så jeg beklager det forsinkede svar!

Der er flere, der med udgangspunktet hvad-er-der-i-det-her-for-mig-attituden spørger indtil, hvad projektet kan skabe af overskud osv. Det er som sådan et relevant spørgsmål, hvis man forudsætter at alle gerne vil tjene penge på deres tid, men i forbindelse med dette projekt, så er det alt for tidligt at sige, hvor det kan udvikle sig hen.

Min tanke er, at finde 6-10 relevante og dedikerede personer, som på FacebookGuide.dk går mulighed for at skrive om bl.a.:

  • Nye funktioner på Facebook (Places, Questions, betaling osv. osv.)
  • Lave mini-guides (Nynpå Facebook, indstilling af privatlivsindstillinger, opsætning og tilpasning af Facebook Fanside, simpel markedsføring på Facebook osv osv.)
  • Launche og administrere aktuelle debatter om Facebook-relaterede emner.

Det er nok lidt for optimistisk at tro, at denne lille blog kommer til at konkurrere heads-up med de amerikanske blogs, men omvendt kan det give rigtig god mening i vores del af verden at videreformidle de relevante informationer til såvel den menige dansker samt den mest garvede Facebook-ekspert.

Jeg har relevante domænenavne i en række lande og medejerskab af et outsourcing-hus med 24 programmører, så det tekniske skal nok komme på plads. Jeg mangler blot nogle ildsjæle, som kan hjælpe mig med at få skabt relevant content af høj kvalitet.

Mange hilsener,

Robin Roy Hansen

 

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)