Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sæt gang i salget!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle med-aminoer (:

Søger du opmærksomhed omkring din forretning? Vil du gerne sælge mere? Så har vi løsningen!

Vi har 25 lastbiltrailere, der hver dag kører Danmark tyndt. De tilbagelægger faktisk næsten 1 million kilometer om året, på de danske veje.

Disse trailere er meget oplagte som reklamepladser, da de er prisbillige at svøbe i folie, som det også ses med ex. taxireklamer.

Reklamerne kører rundt i hele Danmark, og bliver den ene dag set inde ved strøget i København og næste dag på en motorvej i nordjylland. Det er reklamer, der utvivlsomt vil blive set af mange tusinde bilister hver eneste dag!

Reklamerne kan være op til 13,6 meter lange, og 2,5 meter høje!

Idag har vi reklamer på 6 trailere, hvor kunderne er meget store firmaer, men reklamepladserne henvender sig også til små virksomheder, evt. wepshops.

Billeder kan fremsendes.!

Hvis det lyder interessant, så kontakt mig endelig på tlf: 60887183, eller jrj@rene-rafn.dk

Mvh. Jonas Jensen

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 00:51

Hehe, jeg synes sq det er en kanon idé :)

Hvad koster sådan en reklame f.eks for én måned?

Fra Viborg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 00:59
Hej, Fantastisk ide! Kan du sende mig en pris på de forskellige muligheder. Med venlig hilsen rasmus niElsen Tlf. 5353 9333 Info@parti-salg.dk
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 02:42

Hej jonas

Som altid - hvad koster sådan noget? Det er jo en fed måde at få udbredt kendskab, men jeg aner ikke hvilke prisklasse sådn noget er i, så en indikation vil være super :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 6. Apr 06
Skrevet kl. 07:43

Vi plejer at sige 20.000 for en trailer, pr. år, men hvis man vil have flere trailere er der selvfølgelig penge at sparre.

Prisen er for begge sider, samt bagdøre/lift.

Prisen er plus folie og montering.

Tilmeldt 6. Apr 06
Skrevet kl. 07:50

Jesper Jepsen:

Hehe, jeg synes sq det er en kanon idé :)

Hvad koster sådan en reklame f.eks for én måned?

En måned kan selvfølgelig laves meget billigere, dog er folien rimelig dyr, så jeg ved ikke om det kan betale sig.

Men du kan få en trailer til 5000 + folie og montering for en måned

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)