Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

contrafaktura?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu flere gange oplevet at modtage en faktura med fejl, eksempelvis en  telefonregning. I den forbindelse bruger jeg først tid på at lokalisere fejlen, hvorefter jeg venter uforholdsmæssig lang tid i telefonen på at komme igennem til en medarbejder der kan rette fejlen og udstede en korrekt faktura.

Samlet kan jeg sagtens bruge over en time på at få rettet en fejl telefonselskabet har begået.

Tid som jeg kunne have brugt på selv at tjene penge.

Kan jeg sende en "contrafaktura eller modfaktura" for den tid jeg har brugt på at få rettet fejlen?

Eksemplet kunne også være en uberettiget p-bøde eller lignende.

Mvh Jean 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 22:27

har prøvet det med DHL, ikke noget deres bogholderi var super glade for, da de ikke havde en reference der havde godkendt fakturaen.

Krediterede den efter at have brugt rigtig meget af deres tid. Men kunne nu sagtens finde på det igen, hvis der var tale og fejl på 2-3 fakturaer i streg fra f.eks et teleselskab.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 14:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Glem alt om en "contrafaktura" for det vil skabe alt for megt bøvl i det lange løb, hvis de ikke betaler eller du skal til at lave en kreditnota

Kan dine leverandører ikke finde ud af at udstede korrekte fakturare må du overveje at finde en anden leverandør.   Hvorfor mailer / faxer du ikke til leverandøren når en faktura skal rettes frem for at bruge tid i telefonen.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:01

Ravn:

Hej

Glem alt om en "contrafaktura" for det vil skabe alt for megt bøvl i det lange løb, hvis de ikke betaler eller du skal til at lave en kreditnota. 

Kan dine leverandører ikke finde ud af at udstede korrekte fakturare må du overveje at finde en anden leverandør.   Hvorfor mailer / faxer du ikke til leverandøren når en faktura skal rettes frem for at bruge tid i telefonen.

Mvh

Ravn

Hej

Kunne ikke have sagt det bedre end RavnYes 5 Star herfra.

Hilsen

Tonny

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)