Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investorer der er intr. i at tjene ekstra

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej til hvem det måtte vedkomme!! jeg er igang med at planlægge en Koncert i København og da de forskellige artister og lyd og lys firmaer kræver forudbetaling, søger jeg en der er villig ti at låne mig de penge. alt det tekniske kan du jo kontakte mig om, kun seriøse mails tak, min mail er jonathancohenwolff@gmail.com
Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 17:31
Hvis du selv er seriøs så fortæl lidt mere.

Samlet kapitalbehov.

Hvor meget kommer du selv med.

Hvor meget vil du betale for de penge osv.

Erfaringer ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:21
Hej Ronnie

vores Vision er en Techno Fest, med min. 6000 gæster,,, med flere scener.. noget ligene MegaDance bare større og med andre kunstere i den lidt mere hårde stil. lige nu samarbejder vi med en Dj fra København der har stor erfaring med at holde Koncerter, hun hjælper os med hvad stjerner der er in osv. så har vi også snakket med cult. og de vil helt gratis stille bare op og komme med deres Cult piger, som reklame. så er vi ved at indhente tilbud fra de forskellige Dj´s og lyd og lys firmaer, og steder det kan holdes,

regner med at ialt vil omostningerne ca ligge på 1.000.000 kr men da artisterne ikke skal have alt på forhånd regner vi med at der ca skal bruges 400.000 kr for med dem har vi en sikkerhed så hvis der bliver brug for flere vil banken godt hjælpe med det. vi vil sælge biletterne på billetnet.dk på forsalg og regner der med at tjene nok sån at der er overskud inden festen starter. udover det regner vi med at tjene ekstrem meget på bla. Vand salg og spiritus, det totale overskud kan vi ikke sige men vi har regnet os frem til at det minimum vil være på 2.000.000kr, for så snart man er godt igang med planlægningen vil det få et reklame værdi at sponcere festen, vi regner med tv reklamer på the voice og radio reklamer på p3, og udgifterne til det vil blive dækket af andre sponcore, så kort og godt har vibrug for en eller flere der vil smide penge i projektet dels som pasiv partner og aktiv hvis det er ønsket. og om hvad jeg vil betale for de penge ved jeg ikke helt. det må vi se på når du har læst det her og om det var noget du fandt intr. med venlig hilsen Jonathan Cohen Wolff

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)