Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor/hvordan handler i aktier?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Madsen:
Hvis bare du allierer dig med bloomberg.com og til dels børsen,

Er allerede en del med på Euroinvestor, og somsagt er det jo til langtidsinvestering så bliver jo nødvendigt at følge så meget med :)

 

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger Etrade her også, og det kan anbefales.

Det koster ofte meget mere at handle igennem sin rådgiver end hvis man handler igennem netbanken og/eller tjenester som Etrade.

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Nordnet.

Før brugte jeg min bank, men det er 200 gange nemmere og hurtigere med Nordnet i forhold til banken.. Og billigere.

Derudover giver de mig op til 6,66 gange gearing, dette gjorde at jeg sidste år flere gange kunne tjene ca. 20.000kr på én dag når f.eks. Carlsberg kom med regnskab... Selvom mit udgangspunkt kun var på 40.000kr hos dem fordi jeg havde mine tvivl.. De er fejet bort, og ALT investering sker gennem nordnet.

Kurtagen bliver billigere og billigere desto mere man handler. Jeg synes det fungerer.. Jeg venter bare på en app til min HTC Legend da de kun har til iphone..

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Vær opmærksom på at der har været et par kritiske artikler om Saxo Bank i børsen på det sidste. Det er dog mest omkring valutahandler. Jeg kan ikke sige om de er berettiget, men det kan måske være lærerigt at læse artiklerne uanset hvem du vælger.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)