Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udgifter til erhvervslejemål?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for et virkelig godt forum.

Jeg står i den situation at jeg skal finde mig et kontor til min lille virksomhed. Har både kig på kontorfællesskaber og normale erhvervslokaler. Men det er svært for mig at sammenligne disse to priser, da jeg ikke helt har styr på hvilke udgifter jeg skal regne med der er, ved at drive et kontor. Her tænker jeg på udgifter til vand/varme, forsikringer, internet mv.

 

Er der en der kan være behjælpelig med at nævne de udgifter jeg skal være OBS på, når jeg sammenligner priser? 

Fra Frederiksberg - København
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lejet et kontor i et såkalt kontorhotel på Frederiksberg. Udgifter, herunder betaling for husleje, rengøring, strøm, vand, varme, køkkenfaciliteter, frugtordning, postmodtagelse, edb tilslutning mm. opkræves samlet. For et 1 - 1½ mandskontor betaler jeg ca. 5.000 DKK pr. måned

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)