Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dejlig Mail

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle sammen. Synes lige jeg ville poste denne mail herinde :)
Ved ikke lige om jeg har gjort denne person våd i trusserne eller hvad der sker :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej kære ven,
Hvordan har du det? Jeg håber, at alle er godt med dig, jeg håber du måske ikke kender mig, og jeg ved ikke hvem du er, mit navn er Gift, jeg er bare broswing nu jeg lige har set din profil det (www.amino.dk) sømme gerne have nogle ting rører mig over hele min krop, jeg begyndte at have nogle følelser i mig, som jeg aldrig har erfaring med mig før, så jeg blev interesseret i dig, l vil også gerne vide dig mere, og l vil have dig til at sende en e-mail til min e-mail-adresse, så l kan give dig mit billede for dig at vide hvem l am.
Jeg tror, vi kan gå herfra!
Jeg venter på din mail til min e-mail adresse
(Husk afstanden eller farve betyder ikke noget, men elsker spørgsmål en masse i livet)
Miss Gave,

Hello dear friend,
How are you? i hope all is well with you, i hope you may not know me, and i don't know who you are, My Name is Gift, i am just broswing now i just saw your profile it (www.amino.dk) seams like some thing touches me all over my body, i started having some feelings in me which i have never experience in me before, so i became interested in you, l will also like to know you the more,and l want you to send an email to my email address  so l can give you my picture for you to know whom l am.
I believe we can move from here!
I am waiting for your mail to my email address
(Remeber the distance or colour does not matter but love matters alot in life)
Miss Gift,
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 11:44

Der er allerede 2 tråde om dette brev, mange har modtaget.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:48

Ser ud til det er en Amino Bot ;-)

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Skrevet kl. 11:50

Der er nok en som er til flere folk :)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 143
Fra  www.netværkfyn.dk Skrevet kl. 11:50

skynd dig og send emali adresse samt konto oplysninger med din kode, hun lyder meget troværdig skønt hun, fandt dig her på amino :)

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Skrevet kl. 19:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mikkel35:
skynd dig og send emali adresse samt konto oplysninger med din kode, hun lyder meget troværdig skønt hun, fandt dig her på amino :)

Tjaaaa... Kunne jo sende hende et billede af mig så kunne det være jeg fik fred :)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:33

NWA Marketing:

mikkel35:

Tjaaaa... Kunne jo sende hende et billede af mig så kunne det være jeg fik fred :)

Jeg tror robotter er ret ligeglade med billeder af dig - de ser dem kun som data, 0'er og 1'er :)

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 22:32

Lars Meyer:

Jeg tror robotter er ret ligeglade med billeder af dig - de ser dem kun som data, 0'er og 1'er :)

Kærlighed i en digital tidsalder til en robot Smile

Jeg har også fået den mail i dag. Hvis ikke andet, så gav det et godt grin på kontoret.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 22:36

Sammen email har jeg fået, det sjov er at der bruger Google Translate fra Engelsk til Dansk, så det lyde lidt sjov.

Da miss Gave ikke har send nogle "frække" billede af sig selv så antage jeg at det er en Bot, og der med slettes.

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 22:36

Er jeg den eneste der synes at Spammails bliver bedre og bedre?

De startede på et lavt niveau med bogstaver tilfældigt placeret..
Så kom vores email adresser pludselig med ind i den mærkelige tekst..
Så gav teksten pludselig mening på et halv-dårligt engelsk..

Og nu? Ja nu kan vi nyde de (næsten) velformulerede danske sætninger Wink

Jeg får helt lyst til at skrive tilbage!

Juusu here and Juusu there..

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)