Hej,
Er det indsalg til butikker du søger eller forsøger du at afhænde produktideen?
Du er meget velkommen til at skrive til mig på jeh@firtal.com
Vi arbejder med en lang række forskellige produkter. Nogle producerer vi på royalty aftaler, andre distribuere vi og nogle er vi både forhandler af. Vores fokus ligger dog på at producere, markedsfører og sælge produkter af forskellig form.
Men send en mail vi er konstant interesseret i nye produkter.
Lad mig høre om det er indsalg til butik eller du ønsker at afhænde hele herligheden. Jeg indgår gerne tro/love erklæring omkring beskyttelse af din idé.
Jeg har med interesse læst din annonce. Jeg har tidligere drevet egen virksomhed med succes og er på udkig efter en aktivitet, som er spændende, og hvor der er indtjeningsmuligheder.
Ideen er klar til at afsætte, men der står jeg stille.
Den er afprøvet i et år, og fungerere 100% efter hensigten.
Jeg søger Virksomhed/prof. person, som evt. kan få en royality aftale i hus, eller et 100% salg.
HÅber der er nogle, som melder sig..
Dette er en meget simpel opfindelse, og let at forstå.
Derfor kan jeg heller ikke komme nærmere ind på emnet.
Et kan jeg sige, og det er, at det hører til under have:)
Godt indlæg.. ! Er der nogen der vil sælge mit produkt. Jeg kan ikke sige hvad det er . Altså vil du sælge dit produkt eller ikke? Hvis du er bange for at folk kopiere dit produkt så lade være med at sælge det. Hvis nogen vil kopiere det så henvender de sig til dig som mulige køber og får informationerne aligevel. Så hvorfor ikke bare skrive det hvis man vil sælge.