Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis online backup af Microsoft C5

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle sammen

Jeg oplever tit at backup ikke er så meget i fokus for nystartede og mindre virksomheder. Dels fordi det kan være dyrt med en rigtigt god backup løsningen, og fordi det nemt glemmes når man har så meget andet om ørene.

Jeg har, efter en del overvejelse, skrevet et indlæg på min blog om hvordan man nemt og gratis kan tage en online backup af Microsoft C5.

Du kan læse indlægget her:Gratis online backup af Microsoft C5

Hvis du har nogen spørgsmål, forslag eller kommentarer, så er du mere end velkommen til at skrive herunder eller på bloggen Smile

Med Venlig Hilsen
Bent Pedersen 

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:58

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 16:36

John Nielsen, Nielco IT :

Hej Bent,

Dit link til din blog virker ikke. Skype-Smile

Hej John

Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det :) jeg kan ikke lige lure hvorfor linket ikke virker.

Her er det rigtige link: Gratis online backup af Microsoft C5

Indlægget om Gratis backup af C5, ligger dog ikke på min blog som du henviser til da det er min personlige blog, men på www.c5guide.dk som er min blog om Microsoft C5 :)

Med Venlig Hilsen
Bent Pedersen 

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 206
Fra  VELOCIGROUP Skrevet kl. 18:33

Hej Bent,

Bent Pedersen:
Dels fordi det kan være dyrt med en rigtigt god backup løsning

Det er en skrøne at det er dyrt med en professionel online backup løsning. F.eks. så koster 25 Gb. backup plads hos VELOCIGROUP kun kr. 99,- pr. måned. På den plads kan du have rigtigt mange kopier af din C5 database liggende, da systemet pakker dataerne. Yderligere kan vores løsning også tage online backup af C5 der benytter SQL som database.

At online backup er en >meget< god ide, kan læses ud af disse artikler: http://www.tvsyd.dk/artikel/47371:Udlover-dusoer-paa-10-00-kr og http://www.version2.dk/artikel/14746-it-chef-efter-brand-i-koebenhavn-godt-vi-fik-remote-backup

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)