Det skal lige først nævnes at jeg ikke er den store computer haj. Jeg har modtaget nogle billeder pdf filer med noget tekst fra min leverandør som jeg gerne vil have redigeret. Hvordan gør jeg det ??
jeg har nu prøvet at rode med programmet Gimp, som man godt nok kan bruge til at redigere i pdf filer, men når det som man har rettet skal gemmes igen, kan det ikke gemmes som en jpg. men som xcf fil, som nok kun de færreste kan åbne.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Mange tak for rådet. Jeg har nu prøvet at konvertere mine filer fra xcf, som er den filtype jeg får når jeg har redigeret i mine jpg filer med programmet gimp, men konverteringsværktøjet kan ikke konvertere til jpg.
Kan du ikke bruge Gem som ( save as) Nyt vindue komme frem og tryk på det lille plus tegn , hvor der står Vælg filtype, så kan du vælge hvilket format du vil gemme i.