Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bookingsystem til udlejningsprodukter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino'er

Vi har startet en udlejningsvirksomhed af blandt andet telte og tilbehør til fest i telt, og bruger OsCommerce til onlinebooking. Vores kunder er glade for at kunne booke online, men systemet er et godt stykke fra at være optimalt, og vi bruger en del ekstra tid på at håndtere ordre i systemet og jeg tror også vi mister en del på at det ikke er let for kunder at tilvælge ekstra produkter til deres ordre.

Vi har et stykke tid ledt efter et nyt system men de fleste webshop-systemer vi kender er velegnet til salg, men ikke udlejning, og derfor tænkte jeg at der måske var nogle her på amino som kendte et godt system?
Eller kan hjælpe os med at tilpasse f.eks. OsCommerce eller Magento til vores behov.

De ting vi har brug for, som "normale" webshops ikke kan er blandt andet:
* Vores ordreoversigt skal kunne listes efter dato hvor lejeperioden starter, ikke datoen hvor køber har afgivet bestilling (denne ændring har vi fået lavet i vores nuværende OsCommerce-løsning)
* Ved valg af produkt (f.eks. telt) skal man automatisk blive "tvunget" til at tage stilling til om man også vil leje ekstra ting, som f.eks. lyskæder eller varmeblæsere (og hvis man vælger ekstraprodukter skal det valgte antal så forsvinde så vi undgår dobbeltbooking).
* Vi skal let kunne kopiere produkter (inkl. tilvalgsmuligheder).

Det er lidt vigtigt for os at systemet er gratis eller nogenlunde billigt, men selvfølgelig vigtigst at det er 100 % sikkert.

Vores nuværende løsning kan ses på lejfesttelt.dk/booking

De bedste helligdagshilsner
Jeppe

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:07

Vi kunne sagtens levere en løsning til det baseret på redSHOP og Joomla CMS og selve softwaren ville næsten også være gratis men det tager selvfølgelig noget tid og udvikle det hen imod sådan en custom løsning så den tid ville blive faktureret.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 13:12

Hej Jeppe,

Jeg vil anbefale dig at se nærmere på Wiosoft: www.wiosoft.dk - Det lavet af folk i underholdningsbranchen, så de ved hvad de taler om. 

Kontakt eventuelt deres salgsansvarlige Jacob Sørensen på js@wiosoft.dk . Hils gerne fra mig.

Prøv eventuelt en demo hos dem først.

Held og lykke.

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 14:43

Hej Jeppe.

prøv at tale med John Nielsen fra NIELCO IT jeg vil tro at han kan hjælpe dig.

John er Amino ekspert og har hjulpet os med mange tekniske løsninger.

De bedste hilsner

Anders Mikkelsen

Nr1

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:28

Mange tak for hjælpen!

@Ronnikc: Kan du give et overslag på hvad det vil koste?

Og jeg prøver at tage kontakt til John Nielsen.

Fra Viborg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 15:34
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:23

Jeg vil tro vi snakker fra en 50-60k ca. alt efter detaljeringsgraden.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)