Hejsa! Jeg købte for et par måneder siden hotelscopenhagen.dk med baggrund i, at der er en meget stor søgning på denne søgestreng. Lige nu er domænet blot parkeret med Google Adsense imens jeg skrev mit HD-speciale færdigt, men imponerende nok, trækker denne fesne reklameside faktisk indtægter ind. :-) Teknisk set, overvejer jeg at installere en Wordpress, og lave indlæg om de forskellige hoteller - delt op i kategorier alt efter område i byen. Mit indhold tænker jeg skulle være noget i stil med følgende: Derudover kunne jeg selvfølgelig godt tænke mig et plugin, hvor brugerne kunne votere på deres oplevelse af hotellet. Har du nogen forslag til, hvad du ellers kunne tænke dig af en hotelportal for København? Eller hvilke andre features, som kunne gøre at siden skiller sig ud fra mængden? På forhånd tak, Mange hilsner, Christian
|
Christian Anders Jørgensen:Har du nogen forslag til, hvad du ellers kunne tænke dig af en hotelportal for København? Eller hvilke andre features, som kunne gøre at siden skiller sig ud fra mængden?
Jeg har længe haft en skør idé, men jeg får nok aldrig gjort noget ved den, så nu kan du få den, og så kan du jo selv vurdere, om det er brugbart.. idéen kommer sig af, at jeg på et tidspunkt arbejdede som stuepige og på "mit" hotel var der jo klart nogen værelser, der var federe end andre - til trods for at prisen var den samme - og som evt. gæst ville det da være fedt at have denne info, så man kunne få lidt mere for pengene Spørgsmålet er så bare, hvordan man får indsamlet denne viden (og det er jo så også grunden til, at jeg aldrig selv har fået gjort noget ved idéen).