Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt franchise koncept

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
http://www.printstation.dk/

Konceptet ser umiddelbart fint nok ud. Det er jo ikke en hemmelighed at blæk kan koste en formue.

Jeg undrer mig bare lidt over at de ikke nævner laserprintere. Det er vel der det store marked er?

Hvad mener I andre iøvrigt om konceptet?

www.Resultat.dk - En anelse hurtigere
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:24
Dato: 24-11-2006 00:37:20
Forfatter:zebra

Jeg undrer mig bare lidt over at de ikke nævner laserprintere. Det er vel der det store marked er?

Hvad mener I andre iøvrigt om konceptet?

Er det ikke bare ligesom de andre steder, der tilbyder fyldning af blækpatroner? Jeg synes at dem, der er kommet ind ved Bog & Ide må have gjort det rimelig godt, da de dermed har fået en langt større kontaktflade end bare internettbrugere.

At de ikke henvender sig til laserprintere, skyldes vel at toner og blæk er to forskellige ting.

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 01:49

....Det er vel sikkert et godt koncept.

Men glemmer at faldet med blækpatroner er falder. Og det er ikke fremtidigt.

personligt mener jeg at det er en virkelig stor risiko at tage da Laserprinteren er kommet for at blive.
Og om 10 år er blæk patronen ved at være færdig.

Hvis man kigger på de store Printer firmaers salg af blækpatroner bliver det mindre og mindre.

blæk patroner var godt for 10-13 år siden
men i dag er det en tom investering.

Jeg siger ikke at det er en død forretning NU!

men fremtidigt ...Ser det ret sort ud.

Vi Leverer Web Design og Web Shop løsninger, Se referencer her.

Tilmeldt 21. Aug 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:53

Jeg har først set dette indlæg idag, så selvom det er et gammelt indlæg, tillader jeg mig at besvare det.

Printstation genopfylder både blækpatroner (inkjet printere) og tonerkassetter (laser printere). Derudover sælger printstation både kompatible og originale blækpatroner og tonerkassetter.

Printstation er repræsenteret med 7 fysiske butikker i Danmark (primært i København med 4 butikker) og er en ren dansk kæde (franchise).

Markedet for blækpatroner/inkjet printere var nedadgående for nogle år tilbage fordi laserprinterne blev stadig billigere, hurtigere og mere økonomiske men dette er vendt lidt igen idet inkjet teknologien er blevet forbedret og mange af de nye inkjet printere kan bestemt konkurrere med laserprinterne hvad hastighed, printvolumen og købspris angår. 

Jeg mener derfor bestemt, at der er masser af forretning også i blækpatroner både idag og i fremtiden. Desuden er det idag blevet billigere at printe, fordi vi har mange billige alternativer til de dyre OEM blækpatroner og tonerkassetter. Mange er derfor også begyndt at printe deres egne billeder ud, fordi det er hurtigere og billigere og kvaliteten er efterhånden også ganske god. Derfor er dette et af de markeder der vokser hurtigst for tiden. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)