Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du hjælpe mig med en blog..??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 161
Fra  Daddys Day Care ApS Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er.

Jeg har længe gået og leget med tanken om at starte en blog. Men, er støt på nogle problemer omkring dette. Først og fremmest skal jeg gerne har et "behageligt" udseende på min blog, og har læst mig til at wordpress skulle være et godt program til en blog, med hensyn til udseende, funktioner, m.m. ?

Men da jeg ikke er den store haj til dette, er jeg løbet panden mod muren et par gange :( Derudover har jeg i dag et domænenavn og hosting hos one.com, men har fået at vide hos dem, at jeg ikke kan bruge Adsense på deres blog..? Så er der nogle måder man kan tjene lidt på, når nu man ikke kan bruge adsense på deres blog, eller skal jeg skifte til et andet hosting firma?

Min tanke var forhåbentligt at kunne bruge denne hyggeblog, til at tjene lidt ekstra håndører (ved godt det er hårdt arbejde:)).

Da mit budget desværre heller ikke er særlig stor (Nærmest intet :() ville jeg høre om der var nogle af jer amino´er, der havde nogle gode råd, eller som var friske på at hjælpe mig lidt..?

VH Jesper

Er du vildmand nok? www.vildmænd.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:47

Hejsa,

det du kan gøre er at bruge blogger.com i stedet for wordpress, da Google giver dig mulighed direkte at integrere deres egne annoncer. Det er faktisk rigtig meget lige til og nemt at gennemskue.

Man kan diskutere om blogger.com er bedre eller dårligere end Wordpress. Generelt er Wordpress dog lidt mere populært, er mit indtryk, da der er lidt flere muligheder og giver bedre muligheder ift SEO osv (den del har jeg dog ikke meget viden om).

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 10:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej.
Jeg kan godt lægge wordpress ind på dit one.com webhotel. Det skal selvfølgelig ikke koste dig noget og det tager mig ikke særlig lang tid. På denne kan du også sagtens bruge adsense og så videre. :-)

Bare skriv en mail til: mail@mathiasbak.com , så kan vi aftale nærmere.

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 08:54

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)