Af ren nysgerrighed .. hvordan trackes hvor mange der deltager i konkurrencerne? Så vidt jeg kan se, så skal de sende en sms til forskellige numre..
At folk trykker på knappen "Klik her for at se smsnummer" er vel ikke ensbetydende med at de deltager.. Jeg har lige trykket på den knap ved 4 forskellige konkurrencer.
Nej det er ikke 100% sikkert at dem der klikker, er dem der har deltaget, men hvorfor skulle folk klikke på knappen, hvis de ikke er interesseret i at deltage? Men mindre man er dig, der går med "kritiske" øjne ind på siden. :)
Nej det er ikke 100% sikkert at dem der klikker, er dem der har deltaget, men hvorfor skulle folk klikke på knappen, hvis de ikke er interesseret i at deltage? Men mindre man er dig, der går med "kritiske" øjne ind på siden. :)
Hvor tit går du ind i en butik bare for at kigge? Hvor tit gør andre?
Folk klikker på knappen fordi de vil se mere info men det betyder ikke at de benytter det.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hvilke tal? Du har jo intet overblik over hvor mange der har deltaget i konkurrencerne? Du gætter bare på at de deltage. Det kan være at frafaldsprocenten er 100 %.