Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til budget

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal til at have finansiering fra banken i min nystartede virksomhed (til bl.a. lokaler). Jeg har så indsendt et budget til banken, men de havde lidt vanskeligheder med at forstå hvordan jeg nåede frem til visse tal.

Er der evt. en revisor herinde, der kunne overtales til at bruge lidt tid på at se på mit budget og tilhørende dokumenter? Der er, ud over virksomhedsbudget også bl.a. personligt budget, forskudsopgørelse mv, så jeg er ikke så interesseret i at lægge det herinde :o)

På forhånd tak :o)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:33

Hvad har du givet banken af forretningsbudgetter og hvordan er du kommet frem til dine tal?

Hvis du ikke selv kan give svar på hvordan du har lagt dine budgetter kan jeg egentligt godt følge bankens nervøsitet. Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:45

Jeg er ret sikker på de tal, som jeg har givet banken; det er ud fra f.eks. hvilke omkostninger jeg har på telefoni, husleje, kørsel osv. osv. Indtægt er ud fra hvad jeg kan se jeg har i pipelinen og hvad jeg kan forvente (håbe på? ;o) derefter.

Der hvor krøllen blev interessant var omkring beskatning og egen løn. Jeg har taget "worst case scenario" og kørt ren personbeskatning af indtægt minus driftomkostninger. Men så kan løn jo også udbetales herefter, da den jo allerede er beskattet i virksomheden. Og det var der vi åbenbart snakkede forbi hinanden.

Men humlen er, om det så f.eks. kan svare sig med virksomhedsskatteordningen, og her behøver jeg nok lidt hjælp til at anslå hvor meget skat der skal betales, og hvordan det udregnes osv., så jeg kan justere det ved skiftende indtægter. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:29

Hej Allan

Hvis du har mulighed for at give mig et ring i morgen mellem kl. 12.00 - 14.00, så vil jeg gerne tilbyde min assistance uden beregning.

Jeg har allerede kunder i området, så hvorfor ikke.Cool

Hilsen

Tonny

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)