Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sjov ide - Ulovlig?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 1. Nov 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:
Der er nogle regler på området, som begrænser mulighederne. Men så vidt jeg ved er der intet ulovligt i det.... Man må muligvis ikke køre deciderede "reklamer" umiddelbart før og efter programmet, uden for reklameblokkene. Men jeg er ret sikker på man gerne må introducere eller afslutte programmet med noget i retning af "Station 2 bliver præsenteret i samarbejde med Fang tyven A/S - knivskarpe overvågningsbilleder, hver gang" :)

Du har sandsynligvis ret i hvad du skriver. Jeg var umiddelbart ellers af den overbevisning at kun programmer, som på ingen måde skulle leve op til public service (TV3-kanalerne, Kanal 4, 5, 6 osv.) måtte den slags, men mon ikke jeg holder øjnene åbne lidt ekstra de kommende dage - hvis der bliver tid til tv... 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 23:07

Hej Jesper

Har lige gravet lidt i det, da jeg pludseligt blev i tvivl... Det jeg fandt ud af er at der for så vidt intet ulovligt er i at sponsorere programmer - heller ikke på TV2. Men, og der er jo altid er men....Nyheds- og aktualitetsprogrammer må ikke sponsoreres og er vel derfor undtagelsen, der bekræfter reglen Skype-BigSmile

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Brande
Tilmeldt 1. Nov 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:09

Fama:
Har lige gravet lidt i det, da jeg pludseligt blev i tvivl..

Respekt for den hurtige research!

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 23:12

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)