Hej Amino
Sad lige og så station 2 omkring nogle forskellige røverier på tankstationer og ligende samt et overfald på en bar. Man så derfor nogle overvågnings klip i hvad jeg vil definere som forfærdelig kvalitet hvorefter jeg fik en ok ide og derfor kom jeg til at tænke på om det overhovedet var lovligt?
Ideen gik på at station 2 skulle præsenteres og afsluttes med en reklame for sikkerhedsudstyr til butikker, værsthuse og ligende. Hvor der skulle reklameres for videokameraer hvor kernekompetancen skulle ligge i god video kvalitet. Der skulle også sælges andet udstyr, men det var bare det jeg kom til at tænke på...
Men så slog det mig, er det overhovedet lovligt? I er med det kan være mere eller mindre manipulerende da man jo præsentere Station 2 og derved politiet?
|
Idéen er skam lovlig nok - såfremt der skelnes klart mellem redaktionelt indhold og reklamer.
Men jeg kan ikke se det geniale i den.... Konceptet har eksisteret lige så længe som reklamefinansieret fjernsyn.
Så tillykke.... Du har lige opdaget fjernsynsreklamen cirka 60 år efter alle andre ;)