Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tjek placering på google uden at logge ud først

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Beder
Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

I det "gamle" google.com/dk, der kunne man ved hjælp af et par hurtige klik (kan selfølgelig ikke ´huske teksten, det var bare noget man lige gjorde hurtigt), se hvorledes søgeresultatet tog sig ud uden googles personlige forbedrede søgeresultat.

Det link er umiddelbart væk nu.
Eller er det blot mig der ikke kan finde det.

Mener at det var ude til højre et sted før designændringen.

Altså således, at jeg kunne tjekke hvordan siderne placerede sig reelt, uden først at skulle logge ud af sin google konto

mvh

Bjafle

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 00:13

Selvom du ikke er logget ind, kan du godt få en personalized search baseret på de oplysninger din browser / google har om dig.

Så det bedste er at bruge et 3. parts måleværktøj eller en browser du ikke anvender til daglig, således at din historik ikke giver dig personlige resultater, som er forskellige fra hvad andre ser.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 05:28

Lars Meyer:

Selvom du ikke er logget ind, kan du godt få en personalized search baseret på de oplysninger din browser / google har om dig.

Så det bedste er at bruge et 3. parts måleværktøj eller en browser du ikke anvender til daglig, således at din historik ikke giver dig personlige resultater, som er forskellige fra hvad andre ser.

Ja - eller bare slå personaliseret fra. Det er da nemmere: http://www.thomas-rosenstand.dk/personaliserede-resultater-google

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 13:03

Thomas Rosenstand:

Ja - eller bare slå personaliseret fra. Det er da nemmere: http://www.thomas-rosenstand.dk/personaliserede-resultater-google

Ja det har du ret i. Men kan folk finde ud af det ? Surprise

Lur mig om ikke der går en dag eller 2, og så er der en der går i panik eller ekstase igen, men hvor vedkommende så har glemt enten at logge ud, slå personalisering fra eller lign.

Og så kan det være lidt nemmere at tjekke flere søgeord med et 3. parts værktøj, som selvf. lige skal sættes op først så det ikke "spammer" google :)

Fra Beder
Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:45

Hej igen og tak for svar.

Jeg mener dog at der inden google ængrede design, var en vej via 2-3 klik til at se ens søgeresultat son ville se ud uden googles hjælp til hvad den tror man gerne vil se.

Et resultat man kunne få vist selv om man er logget ind og har personaliseret søgning slået til.

Det er lidt den indgang jeg efterlyser på det nye design.

mvh

Bjarke

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)