Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kender en dygtig freelance designer i et traditionelt outsourcing land?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har efterhånden outsourcet en del opgaver. Min forretning Get A Shop bygger på outsourcing.

Til et nyt projekt har jeg behov for en freelance designer, men har brug for lidt inspiration. Jeg har kontakt med et par stykker, men tænkte at jeg også ville høre jer kloge Aminoer.

Så... er der nogen der kender en dygtig freelancer designer i fx. Ukraine, Filippinerne, Sydamerika eller lign? Generelt har jeg sjældent fundet gode designere i Indien.

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 04:58

Fra København (Rødovre)
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 06:15

Hej Rasmus,

Jeg har sendt dig en PM!

Med venlig hilsen

Kim H. T

www.mwc.com.vn

tkhau@mwc.vn

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:21

Webfreelancere.com:
Jeg har sendt dig en PM!

Jeg har ikke modtaget nogen?! Send evt. mail på rasmus SNABEL-A infospray.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:23

Claus Nielsen:

Hej Rasmus.

Jeg synes du skal prøve at tage fat i Michael fra Outsource IT to Thailand, jeg har set deres grafikere (og deres programmører) arbejde, og de er knaldhamrende dygtige.

Claus

Jeg ville helst gerne gå uden om en dansk mellemmand for at holde timeprisen nede.

Bemærk at jeg også kender steder såsom odesk og elance, men det er en jungle at finde en god designer der (langt de fleste er ganske forfærdelige).

Jeg skal bruge personen til en Saas applikation, så vi snakker "37signals niveau" designer :)

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 14:34

Hej Rasmus

Jeg har set dig aktiv her på Amino, jeg sidder med et team at solide PHP folk som kan løse dine opgaver, vi sætter også server op, det er dog John der tager disse opgaver.

Lad os tage en sludder omkring et evt samarbejde. Så ring til mig en af dagene når du har tid.

Mit nummer er +45 3695 0399 eller skype mig på it-michael79

Bedste Hilsener

Michael

michael@outsource-it-to-thailand.dk

www.outsource-it-to-thaialnd.dk

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 14:51

Hej Igen Rasmus

John og Jeg sidder i Bangkok, og er derfor ikke et fordyrende dansk outsourcing led, men to danskere det styrer, butikken og dagligt vejleder vores programmør så det komme nogle gode løsninger tilbage til vores kunder.

Hvilket sikre at vi har kunder i butikken, samt har fået et godt ry, hvilket viser sig ved at der kommer flere opgaver oftere fra vores kunder.

Vores ide er tilfredse kunder er vejen frem.

Endnu engang

Hilsen

Michael

www.outsource-it-to-thailand.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)