Nej, jeg talte med erhverv, men de gjorde ikke noget, han sagde at han ikke må.. Siden hvornår der er jo forfanden mine penge :
Trist... Jeg ville sku hellere tabe mine penge til et Nigeria brev, hvor man har en drøm om milliarder af gratis $, fremfor til Danske GebyrBank... Men sådan er vi jo så forskellige ;D
Joke til side. Du må vente til Mandag, og så spilde din formiddag i banken... ;D
Jeg har oplevet det samme, da jeg fik flyttet en konto fra privaten til virksomheden. Da kontoen tilhørte mig selv privat, var den fint tilgængelig i min netbank. Da kontoen var flyttet til mit firma, var kontoen væk. Det skyldtes ganske simpelt, at banken var nødt til at tilføje kontoen til min netbank igen. Det kan selvfølgelig virke lidt tåbeligt, men det er der sikkert en god grund til.
Jeg tror ikke at du skal være nervøs for, at du har mistet dine penge. Men du skal næppe regne med at banken vil dække eventuelle rykker-gebyrer. I øvrigt lyder det som om, at du fornyelig har opdaget fejlen, og den kan rettes på en bankdag eller to.
Det er noget med, at du skal ind og tilføje visningen af din erhvervs konto. Da danske bank ikke er gearet til os små erhvervs drivende.
De er mere van til at man skal have to login, en til privat og en til erhverv. Og derved skal man have tilladelse til at få vist den i sin private netbank. Og derefter skal den tilføjes.
Jeg havde selv samme problem, dengang jeg fik erhvervs konto. Og fik en rigtig god support i røret dengang. Som kunne guide mig igennem det hele. Det kunne både stofa og telenor lære noget af.
Men det er så også 2 et halvt år siden. Og dengang fik jeg faktisk 3 forskellige login, men det tog dem så kun en lille time at få klaret det ud. Og her var det så mig der sænkede dem.
Ring til din bankrådgiver, og få ham til at ordne det. Og lad så al den gebyrsnak osv. ligge brug tiden på at tjene nogle penge i din egen forretning, det andet giver bare negativ fokus.
René C. Larsen
tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV
Da jeg fik kredit konto til mit firma, der er jo ingen penge i. Der må i sted går i minus. Hvis jeg f.eks. få 10.000 kr. i kredit, så jeg må maks have -10.000 på mit konto.
Mon ikke det er en kredit- konto du har fået fra banken?