Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Restlager one2turn babytøj til salg værdi 120.000 kr. eks moms - samlet pris 40.000 kr eks. moms

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vejrup
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et restlager af babytøj One2turn 0-2 år kollektion 2009/2010 ca 2700 stk. Se kollektionen her: http://one2turn.dk/KOLLEKTION.html

417272A, 41727B samt sokker er ikke med i lagersalget. Næsten alle styles og størrelser er repræsenteret i restlageret.

Der kommer ikke flere kollektioner, da jeg kun fortsætter med dreng/pige vendbar jumpsuit i en gavepakke til nyfødte.

Skriv til mig på peter@storkenskuffert.dk så fremsender jeg lagerlisten.

Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:34

Hej det lyder meget spændende, har du det stadig eller er det solgt? hvis det ikke er solgt er jeg interesseret. Hvor skal jeg hente det? og du siger NÆSTEN alle størrelser er repræsenteret, hvad mener du med det? jeg er mest interesseret i de store størrelser...

Fra Vejrup
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:22

Hejsa

Nej det er ikke solgt - men jeg er i forhandling. Hvis du sender mig din email til peter@storkenskuffert.dk , kan jeg sende dig en opdateret lagerliste på styles og størrelser

Venligst

Peter Rekvad

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 10:31

¨hejsa

gerne send en mail  men hvad det skal koste hele partiet og er det udsalg 120,000 eller indkøb

til varerpartier@gmail.com

hilsen

thomas

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)