Hej alle amino brugere, Jeg går med tanken om at starte en sandwichbar, men har nogle spørgsmål som jeg har lidt svært ved at finde svar på, og håber derfor jeg kan få nogle svar her :) Jeg vil i min bar sælge sandwich, pastasalat og diverse drikkelse. Mit første spørgsmål lyder så på om det er et krav der skal være udluftning? Min plan er at alt mad skal laves i butikken. Et andet spørgsmål: hvilke redskaber skal der være i butikken til opbevaring af fødevarer, her tænker jeg på kølerumme eller køleskabe? Opbevaring af færdiglavede sandwich? Yderligere vil jeg meget gerne høre fra folk som kender til branchen.
Mvh FKK |
se denne her først: http://www.restaurantmatch.dk/?pageid=103
Mht. de maskiner du skal bruge, skal du uddybe hvad du vil lave lidt mere, men som udgangs punkt skal du have en fryser, køleskab, pålægsmaskine, køledisk/salatmontre. Skal kyllingen i salaten være hjemmelavet ? så skal du feks have en ovn at stege dem i, vil du have kyllingkød der ikke er så tørt så køb en kyllinge grill osv. En opvaskermaskine, forberedning borde, et bord med 2 vaske osv.