Hjællpppp........ Jeg har længe gået og tumlet med at gøre mere ved min hobby....
Jeg syr en del og gør det også på bestilling, jeg har lavet en del forskellige designs, som der er kommet rigtig godt gang i. Jeg kan ikke længere følge med til at sy så meget alene, og ærlig talt er det også lidt kedeligt, at sy det samme igen og igen.
Jeg er blevet kontaktet af forskellige erhversdrivende som er interreseret i at få mine ting i deres sortiment. Jeg har desværre måtte sige nej tak, da jeg ikke har mulighed for at sy op til så meget.
Nu er det så at jeg tumler med ideen om at jeg blot skal designe tingene og få andre til at sy tingene, en mulighed kunne være en systue i polen, Litauen el. lignende.
PROBLEMET er bare at jeg sidder fast.... jeg har mange ideer men kan ikke rigtig komme videre.... ærlig talt mangler jeg et skub til hvordan gør jeg.... Hvem tager man kontakt til ol. Momsreg. Metervarekøb m.m.
Jeg håber der er nogen der kan give et fif til hvor jeg kan starte el. nogle søgeord til at komme videre på nettet. |
Hej Naluc
Jeg har forbindelse til en systue i Indien, hvis du er interesseret. Jeg synes, at kvaliteten på arbejdet er ok.
Jeg har selv et lille fritidsfirma - www.TrendZet.dk - hvor jeg sælger baby- og børnetøj igennem homeparties, hjemmebutik og internetshop.
Det er babytøjet, som jeg får syet i Indien. Jeg har en dansk pige her i DK til at designe det og sender så mønstrene. Der bliver så sendt lidt frem og tilbage med rettelser, inden det er endelig godkendt og kan produceres.
Jeg ved ikke, hvor store ordrer der er tale om men jo større ordrer, jo bedre. Det er sådan noget som min. 100 stk. af hver størrelse. Det er lidt meget til mit lille fritidsfirma men så må jeg jo bare se at komme i gang med at få solgt noget af det, som jeg har på lager. Salget er jo afhængig af salgsindsatsen - ikke sandt?
Det største problem med min indiske forbindelse er når der skal vælges stof. Jeg har ikke helt løst det endnu. Det er svært at få mønstrene endeligt tilpasset i tide til at det valgte stof stadig kan fåes. Derfor kører jeg endnu i standardstoffer, der næsten altid er tilgængelige.
Jeg formidler gerne kontakten, hvis du er interesseret. Jeg er sikker på, at min forbindelse gerne vil have flere danske kontakter.