Hej alle, Jeg har et meget enkelt spørgsmål, som jeg vil påskønne et enkelt svar på, om muligt. Momsen har jeg styr på, og sørger for at indberette og betale som jeg skal. Jeg er dog i tvivl mht skat. Hvor, hvornår og hvor meget skal jeg betale i skat? Jeg må jo nok indrømme at jeg har undervurderet hvor meget jeg egentlig skulle tage højde for i forbindelse med opstart af en virksomhed, og er nok havnet et sted hvor der er lidt dybt at bunde. Men dette forsøger jeg jo så at råde bod på! Jeg ville sætte pris på en kort besvarelse af mine spørgsmål, og gerne med de 15.000,- der står på min firmakonto efter moms, som eksempel. Jeg kunne forestille mig at et lign. spørgsmål er blevet stillet herinde, da dette jo er i den helt basale afdeling, men jeg har dog ikke kunne falde over et. I så fald må i meget gerne bare besvare med et link! - Jeg ønsker ikke at spilde nogens tid. :-) Mange tak, Marc
|
Kort svar...få lidt professionel hjælp. Send mig en PB eller en mail, så kan jeg da guide dig lidt på vej, det koster selvfølgelig gratis for en med-Amino...