Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting 5000 - 200.000 brugere

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er i gang med at lede efter en seriøs leverandør til at hoste vores nye Internet Service platform. I den forbindelse håber jeg at der evt. er nogle at jer der kan anbefale en eller har erfaring med en god leverandør.

Da det er første gang jeg skal have hosted en løsning, er det stadig nyt for mig, så er der nogle gode råd, så er må i mægtig gerne dele lidt ud af det også :)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:21

Til en start vil det være lidt praktisk med en smule mere information om hvad det er for en platform du skal have hostet og om dit budget er til one.com eller tdc hosting.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 15:26

Vi har en riiiigtig god hosting partner der både har armatribes og brickstone som referencer og så er de billige og stabile.

du kan bare fange mig på mail admin@cetadesign.com

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 15:57

Jeg kan varmt anbefale Solido Hosting, hvis der er tale om 200.000 brugere.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Newteam

Når jeres tjeneste ikke er bygget endnu, så ville jeg helt klart sætte som krav at hosting foregik hos en af de internationale Cloud Computing leverandører, Amazon, Google, Microsoft etc.

Hosting er et stordrift game, og med de priser og den kvalitet f.eks. Microsoft har lagt i deres jeg så er der bare ingen dansk udbyder og få internationale der kan følge med!

En af de væsentligste fordele ved Cloud Computing, er at du kan leje servere, på timebasis, så hvis i går breaking-news på Tech Crunch på I får flere millioner besøgende på et par dage, ja så lejer i f.eks. 100 ekstra servere og når så trafikken løjer af, så holder I bare op med at leje ekstra servere. Og det er ikke ret dyrt, 100 webworker servere i 3 dage koster omkring 5000 kroner. Prøv at spørg en almindelig hoster, hvad man skal havde for 100 servere i 3 dage :-)

Jeg er næsten sikker på at om en 5 års tid, vil hosting branchen som vi kender den være fuldstændig udryddet af Cloud Computing.

Men hvis man vil benytte Cloud Computing, skal det tænkes ind i den måde softwaren udvikles på!

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 19:29

Lundsby:

Når jeres tjeneste ikke er bygget endnu, så ville jeg helt klart sætte som krav at hosting foregik hos en af de internationale Cloud Computing leverandører, Amazon, Google, Microsoft etc.

Har du link til priser og spec. på alle 3?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:42

Du er velkommen til at give mig et kald på 41 28 28 08 el. mmc@specialhosting.dk så kan vi tage en snak om dit behov og se på om vi kan klare en løsning, og evt. hvem der ellers vil være anbefalelsesværdige at henvende sig til :)

Fra London
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:11

Peter Lauge:

Har du link til priser og spec. på alle 3?

Specs og priser på Amazon kan findes her:
http://aws.amazon.com/

Jeg vil også helt klart mene at hvis servicen ikke er bygget endnu, så er det en meget god ide at tage Cloud computing med i beregningerne.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:23

Hej Peter

Vi kiggede på Azure som du finder priserne for her: http://www.microsoft.com/windowsazure/pricing/ . Så tog vi et møde med Rene Løhde fra Microsoft som fortalte at man faktisk kunne så en endnu billigere pris ved forudbestille sin grundkapacitet.

Når du regner på deres priser, kan det være lidt forvirrende, det vigtigste er at huske at der kun betales for trafik ind og ud af datacentret.

I vores tilfælde regner vi med at det, vi cirka. kommer til at betale omkring en 5-10ende del af hvad vi betaler idag. Derudover slipper vi for at betale en ret hæftig opgradering af SQL Server licens.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 21:33

@Brian & Peter:

Tak for info og links. Interessant udvikling.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)