Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prøv noget nyt til årets gave/pakkeleg

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Aminoer!

Kender du den gamle gave/pakkeleg hvor man med terning spiller om medbragte gaver? Så skulle du prøve DEN NYE GAVELEG! Det er et kortspil der sender gaverne/pakkerne - og ikke mindst deltagerne - rundt om bordet på en helt ny måde! Man kan spille fra 4 til MANGE deltagere. Og vi kan sælge det for KUN kr. 40,00 pr. stk. med rabat ved køb af 2 eller 3 spil!

Vi er just kommet i luften med vores nye webbutik MoxiBox WebShop, hvor vi sælger vores egen udviklede kort- og brætspil i Danmark - herunder DEN NYE GAVELEG. Du kan også finde Julemandsspillet (hvis du er en juleglad Amino) eller BONUS som er vores sidste skud på stammen af spil - et strategisk og underholdende kortspil for 2-4 deltagere - ja helt op til 8 med 2 sæt BONUS. Nemt at lære, men meget svært at mestre!

Vi har også en række gode pakke-tilbud!

Hvis du er glad for spil så kig forbi butikken og måske du finder en god gave til dig selv, julegave, kalendergave, mandelgave eller bare en anderledes vært/værtindegave.

Den glade juletid nærmer sig jo!

Og hvis du har nogle kommentarer til vores nye WebShop hører vi dem meget gerne!

KH

Martin Søegaard
www.moxibox.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:13 | Låst
Rigtig spændende og sjovt spil. Har endnu ikke prøvet det - men mon ikke det kan nåes endnu. Tror bestemt at du kan få solgt rigtig mange kortspil, hvis du lige får markedsført produktet godt. Så bare klø på ;-)

... og hvad med en lille amino-rabat? :-)

// Jesper Skov

Tilmeldt 12. Oct 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:36 | Låst
Hej Jesper Skov

Jeg tænkte da også over at give en AMINO rabat, men hånden på hjertet - så er der allerede default rabat ved køb af 2 eller 3 stk. af DEN NYE GAVELEG, og så er det vi nærmer os "smertegrænsen".

Det er jo ikke et produkt med mange kroner i db pr. stk. og vi har netop lagt prisen på de kr. 40,00 for at være MEGET konkurrencedygtige med hvad man ellers ser af specialudviklede kortspil på dansk.

Og de få kroner der kunne arbejdes med er vel ikke afgørende for om man skal gen-opleve begejstringen ved gave/pakkelegen, som da man mødte den første gang.

Så ER kr. 40,00 jo allerede billigt!!

Ved levering af mange til f.eks. firmaer til firmajulegaver giver vi dog som regel lidt ekstra rabat!

Men tak for de pæne ord iøvrigt - det hjælper altid med lidt mental opbakning!

Tilmeldt 2. Nov 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:58 | Låst

Hej Martin

Det er jo en rigtig god idé, du der har fået. Men nu er det jo seks måneder siden, du skrev indlægget, og jeg har prøvet at gå ind på din hjemmeside moxibox for at bestille pakkeleg kort.

Men det ser ikke ud til, at den eksisterer, så jeg har ikke kunnet bestille kortene.

Hvad sker der? Har du opgivet at få gang i hjemmesiden?

Mvh

majser

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 15:04 | Låst

majser:
Det er jo en rigtig god idé, du der har fået. Men nu er det jo seks måneder siden, du skrev indlægget

6 mdr.???? Prøv 6 år!! Smile

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 2. Nov 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:25 | Låst

Hej Kenneth

Oh my good, du har jo helt ret Embarrassed

Jeg så kun på måneden og ikke året, så det kan jeg godt se nu.

Så må jeg finde mine pakkeleg kort et andet sted.

Mvh

majser

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 15:28 | Låst

majser:

Oh my good, du har jo helt ret Embarrassed

Jeg så kun på måneden og ikke året, så det kan jeg godt se nu.

Så må jeg finde mine pakkeleg kort et andet sted.

Sådan kan det gå Smile

Held og lykke med pakkelegen Smile

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)