Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan SEO OpretAlt.dk til nr 1 i google?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Er der ikke en SEO begynder eller SEO ekspert , som vil vise andre hvad vedkommende er værd ved få min hjemmeside på nr 1 i google ?

Jeg bliver verdens gladste mand, hvis du gør det gratis.. - men vil da også betale LIDT:)

Ja går det så går det jo

Jeg gør selvfølig reklame for dig på OpretAlt.dk..:)

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 14:42

Det er ret væsentligt at vælge hvilket søgeord du vil  ligge  nr. 1 på :-)

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 14:46

Godt spørgsmål.

Har forslag:

Brugte ting

Gratis ting

Salg

Køb

Hvad synes i ?

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Munk Software Skrevet kl. 14:49

Der er ikke nogen der med garanti kan få dig til at ligge nr. 1 på google.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 14:51

OpretAlt.dk:

Godt spørgsmål.

Har forslag:

Brugte ting

Gratis ting

Salg

Køb

Hvad synes i ?

Du skal tænke meget mere over dine søgeord. Søgeord som køb/salg er jo ikke søgeord man søger på når man skal købe eller sælge. Tænk på hvad du selv ville søge efter hvis du skulle bruge en service som din- spørg evt. nogen folk der ikke kender din service og spørg dem efter hvad de ville søge på hvis de skulle bruge din type service. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan ikke love dig første pladsen med prøv at arbejde bl.a. med disse her ting

lidt mere tekst på hver underside med dine søgeord i

unikke url mener f.eks. sådan her mener jeg http://opretalt.dk/Babyudstyr

brug i teksten

overskrifter

h1

underskrifter

h2

få flere links til siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 15:05

der er rigtig mange der kan hjælpe dig med at få trafik til din side, men det kommer til at koste!

hvorfor bruge flere hundrede timer på dit site gratis når man kan arbejde på sine egne sider??

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 15:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er ingen SEO-ekspert. Men alle dine links er ASP.NET Webforms-postback  og altså JavaScript, hvilket nok ikke er optimalt. Det er en meget speciel måde at lave ASP.NET på.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:20

OpretAlt.dk:

Hej alle sammen,

Er der ikke en SEO begynder eller SEO ekspert , som vil vise andre hvad vedkommende er værd ved få min hjemmeside på nr 1 i google ?

Jeg bliver verdens gladste mand, hvis du gør det gratis.. - men vil da også betale LIDT:)

Ja går det så går det jo

Jeg gør selvfølig reklame for dig på OpretAlt.dk..:)

JEg tror desværre du er en af de mange der har forståelse af at det der med SEO og den slags er bare noget med at kunne en teknik og så bliver man nummer 1 på Google nærmest uden at gøre noget.

Det er desværre langt fra tilfældet - For det meste er SEO 90% hårdt arbejde og 10% teknik og viden (fiktive tal, blot for at understrege min pointe).

Især på de søgeord du nævner lidt længere nede, så kræver det virkelig en stor indsats at lægge sig på så "brede" ord, som formentlig ikke vil være særlig effektive for dig. Hvis dit mål med SEO er at få konverteringer/salg eller gode interesserede brugere/besøgende ind på din hjemmeside, så er første skridt, at du kender lidt til din målgruppe, deres behov og hvad de søger efter på google og hvor de bevæger sig rundt på internettet.
Derefter kan der muligvis investeres noget tid eller penge i SEO arbejde, men da der oftest er kamp om de populære ord, så er det at betragte som et maraton-løb. Der er masser af andre som hele tiden forsøger at forbedre sig og derved kommer "før" dig. Du skal vinde tid på dine konkurrenter, men der er rigtig mange andre der kæmper for at ligge først, så det kræver en stor løbende arbejdsindsats at være blandt de bedste. Det gælder både i maratonløb som det gør sig gældende i SEO.

Hvis du dog blot vil ligge godt placeret hvor der ingen konkurrenter er, så kan det muligvis være du kan komme langt med en meget lille arbejdsindsats. Det svarer lidt til forskellen med at stille op i 7. klasses skoleløb i rødovre (svarende til et søgeord med meget lidt konkurrence), eller forsøge at vinde OL i marathon. Der er kæmpe forskel på hvor svært det er at vinde kampen og hvor meget arbejdsindsats/træning der skal til for at kunne blive nr. 1.

Jeg håber ikke disse analogier forvirrede mere end det gavnede, det er blot for at forsøge at slå den fejlagtige fortolkning fast. Det er ikke bare noget man "gør" fordi man lige kan eller har lyst. Arbejdet er tidskrævende og derved ofte dyrt.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:26

vedr. udvælgelse af hvilke søgeord, så kan du bruge dette værktøj:

https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal

Her kan du skrive et søgeord som du tror folk søger på, fx: "brugt til salg" eller "brugt campingvogn". Her kan du så få at vide hvor mange der ca. søger i dette pr. måned, samt få forslag til alternativer. Ligeledes er der en kolonne der hedder "konkurrence", og denne indikerer hvor meget konkurrence der er på google adwords ppc . En tommelfinger regel plejer at være, at hvis der er meget konkurrence på google adwords, så er der også meget konkurrence (og dermed kræver en større arbejdsindsats) at komme nr. 1 i den organiske liste på google. (dog ikke altid tilfældet, men er en rigtig god indikator for en uden videre kendskab til seo).

Hvis du herinde kan finde nogen søgeord der er søgninger på, men ikke er noget konkurrence på eller meget lidt, så kan det være det er her du skal sætte dine kræfter ind (eller få hjælp til det).

Søgeord skal naturligvis også være relevant for det du har på din hjemmeside, så du får noget ud af de besøgende der klikker sig ind.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)