Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skat af bonuspoint?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja jeg kunne jo læse idag hvordan det er snyd, når man ikke opgiver sine bonus point fra f.eks. SAS som en skattepligtig indkomst... Hvordan skal man lige regne ud hvad den reele værdi er af de point man optjener?

Og betyder det så at man skal opgive sin 3% bonus fra COOP? Hvad med den indbyggede rejseforsikring der er med hver gang man booker et fly med sit mastercard?

Det er muligt det er mig der bare er lidt onsdagsknotten, men jeg syntes at med et skattetryk på over 60% at det er at gå i rimeligt små sko at rode med bonuspoint... der burde være flere penge at hente ved en bedre brug af SKAT''s mandetimer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Helmer

JA de fandme ved at gå i små sko. Man kan jo sige at det er penge som du allerede har betalt skat af. Jeg vil da sidde stille de med en rabat og ikke en indkomst for dig, derfor burder der ikke forelægge beskatning! De ville svare til at jeg fandt en pris hos Easyjet som kostede 1000 kroner mindre end den samme vare/rejse hos SAS, at så skulle jeg betale skat af de 1000kr. i forskel, det giver jo slet ingen mening.

Lad være med at opgive dem, jeg nægter at tro på at du får smæk for det. Og da det ikke er noget som flyselskaberne opgiver for dig, så skal du jo blive undersøgt for at du kan få smæk for det. I og med at der er så mange der som formentligt gør det, så kan jeg ikke se hvorfor de lige skulle falde over dig. Man skal fandme også have det lidt godt engang i mellem. Vi bliver jo i forvejen brandbeskattet af alt som er en smule sjovt! Det giver slet ingen mening i min verden. Den smule ting som kan skabe motivation til at arbejde lidt ekstra, det bliver der bare smidt endnu mere afgift og beskatning på, tåbeligt! Det er jo vejen mod depression.

Kommer lige i tanke om: er det i forbindelse med at du optjener point på dine firmarejser og så bruger dem privat, så er det noget helt andet ;-)

Mvh

Kim

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)