Jeg håber at i alle sammen vil hjælpe mig her, hvilket Amino'er jo plejer at være gode til Vi har netop lanceret Danmarks eneste online nyhedstjeneste som kun beskæftiger sig med nyheder om børn. Vi har ingen penge til markedsføring, så vi har kun Google og Facebook til at skaffe os opmærksomhed. Så vidt vi ved i hvert fald... Google tager jo noget tid om at indeksere vores side så den kommer til tops i søgeresultaterne, derfor så gælder det her om at væbne sig med tålmodighed. Til gengæld kan vores Facebook gruppe sprede vores navn forholdsvis hurtigt. Det er så her at i, kære Amino'er, kan hjælpe. Er der nogen som vil hjælpe os med at gøre Kidznews.dk mere kendt ved at melde sig ind i vores Facebook-gruppe og invitere alle jeres venner? Det vil være en stor, stor hjælp... Det er jo lidt svært at markedsføre sig ordentligt uden penge - pengene skal vi jo først tjene via annoncerne på vores side, og det kræver besøgende. - Hvilket vi næsten ikke har... Så hvis i vil hjælpe på den måde, vil jeg personligt blive MEGET glad Og så kan jeg i samme vending ligeså godt spørge om gode råd til hvordan man gør siden synlig og kendt i befolkningen uden markedsføringspenge? Én eller anden må vel have et bud, det plejer der jo altid at være På forhånd tak.. / Morten
|
Jeg har ikke selv børn, men det er hermed gjort :-)
Dbh
Thomas