Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med at gøre Kidznews.dk kendt...

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg håber at i alle sammen vil hjælpe mig her, hvilket Amino'er jo plejer at være gode til Big Smile

Vi har netop lanceret Danmarks eneste online nyhedstjeneste som kun beskæftiger sig med nyheder om børn. Vi har ingen penge til markedsføring, så vi har kun Google og Facebook til at skaffe os opmærksomhed. Så vidt vi ved i hvert fald...

Google tager jo noget tid om at indeksere vores side så den kommer til tops i søgeresultaterne, derfor så gælder det her om at væbne sig med tålmodighed.

Til gengæld kan vores Facebook gruppe sprede vores navn forholdsvis hurtigt. Det er så her at i, kære Amino'er, kan hjælpe. Er der nogen som vil hjælpe os med at gøre Kidznews.dk mere kendt ved at melde sig ind i vores Facebook-gruppe og invitere alle jeres venner?

Det vil være en stor, stor hjælp... Det er jo lidt svært at markedsføre sig ordentligt uden penge - pengene skal vi jo først tjene via annoncerne på vores side, og det kræver besøgende. - Hvilket vi næsten ikke har... Så hvis i vil hjælpe på den måde, vil jeg personligt blive MEGET glad Big Smile

Og så kan jeg i samme vending ligeså godt spørge om gode råd til hvordan man gør siden synlig og kendt i befolkningen uden markedsføringspenge? Én eller anden må vel have et bud, det plejer der jo altid at være Smile

På forhånd tak..

/ Morten

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:37

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 12:39
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 12:42

Hej Morten

Den side er I sgu sluppet meget godt fra :)

Man må dog elske AdSense nogle gange.... Men planen er vel at gå over til at sælge annonceplads direkte til annoncørene, når siden er blevet stor nok?

Ang. markedsføring af siden.... Så har I vel et nyhedsbrev på jeres kidznet side? Og så er det ellers bare med at bruge jeres netværk - word of mouth er sindssygt effektivt, hvis man har et godt produkt. Pressemeddelelser er også et must for sådan en side.

Lige en ting.... I skal passe på med at blande reklamer og redaktionelt indhold. For det første gør det, det svært, at brande siden som seriøst nyhedsmedie. For det andet er det ulovligt, så hvis I ikke holder helt rene linjer kan i komme i rørte juridiske vande :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 12:51

Fama:

Hej Morten

Den side er I sgu sluppet meget godt fra :)

Man må dog elske AdSense nogle gange.... Men planen er vel at gå over til at sælge annonceplads direkte til annoncørene, når siden er blevet stor nok?

Ang. markedsføring af siden.... Så har I vel et nyhedsbrev på jeres kidznet side? Og så er det ellers bare med at bruge jeres netværk - word of mouth er sindssygt effektivt, hvis man har et godt produkt. Pressemeddelelser er også et must for sådan en side.

Lige en ting.... I skal passe på med at blande reklamer og redaktionelt indhold. For det første gør det, det svært, at brande siden som seriøst nyhedsmedie. For det andet er det ulovligt, så hvis I ikke holder helt rene linjer kan i komme i rørte juridiske vande :)

Ja, vi ved godt det med at man skal passe med at reklamere for virksomhedens andre projekter på den måde, og det bliver nok også sådan at vi fjerner Kidznet.dk fra nyhedsstrømen så nyheder fra Kidznet.dk kun optræder nederst på siden. Men tak fordi du nævner det med det juridiske, det var jeg ikke selv klar over. Big Smile

Det er meningen at det kun er AdSense vi bruger som annoncer til at starte med, og så får faste annoncører ind senere når vi har besøgende nok. Men det kræver jo nok de første 10.000+ besøgende om dagen før man har bare lidt at tilbyde.

Vi har udsendt nyhedsbrev fra Kidznet.dk i tirsdags hvor vi gjorde opmærksom på Kidznews.dk, og det har også givet få besøgende. - Dog ikke så mange som forventet, men det kommer nok når vi gør opmærksom på Kidznews ofte nok.

Vi vil også gerne modtage pressemeddelelser, men før vi kan få folk til at sende os pressemeddelelser, skal folk jo også vide at vi eksistere. Smile

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 12:53

Hej Morten.

Jeg har selv 5 børn under 9 år, så jeg syntes at det er en fed side som du har lavet Smile

Jeg vil da godt lave et link fra www.ballonbutikken.dk til din side, hvis du vil have det, jeg har da en del besøg hver dag.

Hilsen Ronnie Ballonbutikken.dk

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:57

Har klikket på synes godt og om det er en superflot facebook siden du har fået Smile

Mon ikke man får børn Smile regner jeg da med

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 12:57

www.ballonbutikken.dk :

Hej Morten.

Jeg har selv 5 børn under 9 år, så jeg syntes at det er en fed side som du har lavet Smile

Jeg vil da godt lave et link fra www.ballonbutikken.dk til din side, hvis du vil have det, jeg har da en del besøg hver dag.

Hilsen Ronnie Ballonbutikken.dk

Det må du meget gerne gøre Ronnie Big Smile

5 børn under 9 år Surprise - Har du ikke travlt så? Vores éne datter giver os sved nok på panden...

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 12:59

Hej Morten

Ang. det juridiske så handler det om reklameidentifikation. Dvs. reklamer skal fremstå klart som sådan - det er derfor du ser dem markeret som f.eks. "Annonce" i forskellige blade. Du kan læse mere om det hos forbrugerombudsmanden, hvor der er en masse cases. Og jeg vil anbefale dig at sætte dig ordentligt ind i det, for det er brandærgeligt, at ryge ind i sådan en sag - og ja, det er noget der er en reel risiko for, da forbrugerombudsmanden tager det temmeligt alvorligt.

Mht. pressemeddelelser så mente jeg mere at I skulle sende nogen ud :) Jeg synes der er en reel nyhedsværdi i historien, så hvis i pakker den ordentligt ind burde det ikke være noget problem at få den taget op.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 13:16

Hej Morten.

Nej det er jo hvad man selv gør det til med 5 børn, det køre fint for os, men heldigvis at jeg har virksomheden som køre godt så jeg selv kan styrre hvornår jeg vil lave noget og hvornår jeg vil have fri

Venlig hilsen.

Ronnie 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)