Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento webshob købes.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Først se min side www.tex-tryk.dk Tryk på beklædning :( dur ikke. jeg mangler en shop. 

Jeg har brugt lang lang tid på at lave dette og gider ikke har ikke tid og får det bare ikke gjort. 

Jeg vil have en shop på men ved ikke hvordan jeg skal få koblet den på min side uden at ødelægge alt mig arbejde. 

en mulighed at linke alle mine www.tex-tryk.dk/beklædning over på shoppen. Problem at jeg ikke kan bruge mit tex-tryk.dk til både magento og wordpress blog. Hvad gør man ? 

Jeg har fundet nogle ting min shop skal kunne. (måske) 

http://www.magentocommerce.com/magento-connect/Yoast/extension/906/canonical-url-s-for-magento

Ud over dette vil jeg gerne kunne have mere end en shop over samme system har jeg læst mig til ikke skulle være det store problem. 
Jeg vil ikke lave noget arbejde med upload af produkter alle opsætning af priser. Har alt tekst til produkterne og priser i de formater som man kan impoterer og ja mere ved jeg ikke. 
Jeg er godt klar over dette ikke er en billig løsning men det er jo heller ikke for sjov vi skal lave den vel ? :) 
Jeg forventer ikke noget andet end at jeg ikke betaler en krone før det vi aftaler er færdig. Jeg er blevet snydt for mange gange til at betale for noget jeg ikke har fået endnu.
Ps. Jeg har hørt noget om en grapper som kan hente produkter tekst overskrifter osv. ind fra en anden hjemmeside.
Jeg ved dette bliver duplikeret indhold og det har jeg ikke et problem med i starten og jeg må gerne for min leverandør. Dette skal jo klart nok ændres med tiden. Men tiden er ikke til det nu. 
Hvad gør vi ??????

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 11:39

Telefon nummer 98101088 :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil foreslå at du lægger shoppen på et subdomæne. Hvis du ligger shoppen i en underfolder, skal den ligge på din nuværende hosting og her er der ingen garanti for at de kan køre Magento godt.

Hvis du lægger shoppen på shop.tex-tryk.dk kan du nøjes med at lægge shoppen hos fx MagentoHotel.dk som vi anvender til al vores hosting.

Vi kan levere en køreklar Magento shop til 9.995,- inkl. hosting og betalingsgateway første år hos MagentoHotel.dk. Du er velkommen til at installere alle de extensions du ønsker. Vi kan også godt installere dem for dig, men vi kan ikke supportere dem.

Prisen inkl. ikke automatiseret import/eksport af produkter, men hvis du kan leve med de indbyggede muligheder i Magento, får du dette gratis med.

Angående betaling, så siger vores betingelser at der betales 50% ved opstart og 50% ved levering. Indtil videre har vi dog nøjedes med at sende een faktura når vi var færdige. Mest fordi det er mig der sender fakturaerne og jeg er temmelig sløv.

Bemærk også at "vi" ikke er en enkelt freelancer. Vi er et team der har erfaring i at levere Magento shops (Get A Shop laver ikke andet).

Du kan se mere om os her: http://getashop.dk/

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)