Hej med jer, |
Hvor i landet?
Hej med jer, |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Hvor i landet? |
Hej Rasmus, Ja, det burde jeg måske skrive :) Netværksmødet afholdes i Charlottenlund, nord for København. |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Lyder som et super godt tiltag, bare ærgeligt jeg ikke kan deltage om tirsdagen |
Lyder som super ide ,mangler også både en kvalitet gæsteblogger der ved noget om mit emme stripper og erotik og er god til at stave og ved noget om SEO , måske kan man finde sine kontakter til sådan et møde der ? |
Allan > Tirsdag er kun et forslag. Så hvis der er stemning for at det bliver en anden dag, så gør vi det.
Mikael > Ja, det er netop til sådan et SEO netværk, at du kan finde en gæsteblogger. Man skal bare huske på, at den gæsteblogger også skal få noget ud af et samarbejde. Så samtidig med at man beregner på, hvad man få ud af et SEO netværksmøde, er det ligeledes vigtigt at tænke over, hvad man har at tilbyde til en gæsteblogger (medmindre man vil betale for det). |
Hej Wiliam, Det lyder som en super ide. Alt efter 16:30 onsdag & torsdag er interessant for mig. Med venlig hilsen |
Det lyder som en super idé. Er rimelig fleksibel. Kom frisk med datoer. |
Lars Hobolth, Pirucare se selv, hvor meget du belastes af at dosere medicin
Hej Casper og Lars, |