Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Originale ideer????

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Er der databaser eller et eller andet andet, man kan søge i, for at finde ud af, om man har fundet frem til en original ide.

Jeg synes selv, at jeg er kommet op med en rigtig god ide, og jeg vil gerne undersøge, om den er original - men hvordan ??

På forhånd tak

Danni92

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Afhængigt af hvad der er tale om, så prøv at start med at google det - og hvis du ikke kan finde noget tilsvarende vil jeg mene du har gode odds for at ideen er original, eller under alle omstændigheder at det er et marked som du vil kunne komme ind på :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror også som Martin at google er det bedste bud. :-)

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvis man bare antager, efter at have googlet produktet, at man har et originalt produkt, så risikoen da rimelig stor for, at man senere løber ind i en, der har lavet det før, og som har patent på det??? - gør man ikke??

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at du har google'et det kunne du jo tage fat i patentstyrelsen.

Fra København NV
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Læser på Copenhagen Business School, og interesserer mig for iværksætteri, men er endnu ikke selv sprunget ud som selvstændig.

Fra København NV
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Læser på Copenhagen Business School, og interesserer mig for iværksætteri, men er endnu ikke selv sprunget ud som selvstændig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Sep 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare for at informere, google patents har kun US patentskrifter, ingen andre lande. Det er et fint sted at starte da de fleste tager patent i USA, men det giver ikke så meget sikkerhed.

dk.espacenet.com har patentskrifter fra det mest af verdenen, men har en ret dårlig interface synes jeg.

Her er en anden search engine som er ret gode: https://www.patentfamily.de/index.aspx?lang=en&url=00_start/en/index.html. Klik på patent search linket.

/Marc

European Patent Attorney og Partner hos Guardian IPC.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)