Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du tune min webshop så den spinder som en mis?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Og under denne yderst kælne overskrift gemmer der sig noget så kedeligt som et behov for en pænere webshop med højere konvertering.

Jeg har i et par år benyttet mig af Golden Planets OpenBizBox webshop løsning - med stor tilfredshed! Nu er jeg kommet til et punkt, hvor der skal laves nogle ændringer i systemet og findes en grafisk identitet til shoppen så den bliver mere prof., samtidig med at der muligvis skal ændres nogle ting i opsætningen som gør den mere brugervenlig og øger konverteringen af de besøgende kunder. 

Jeg søger derfor 2 ting:

1.Folk som kan arbejde med OpenBizBox løsningen og fremvise referencer på tidligere arbejde

2. Folk som har erfaring med at arbejde i flere shop systemer og kan forklare mig, hvorfor eller hvorfor ikke jeg skal fortsætte med at bruge OpenBizBox. Jeg mangler perspektiv på fordele og ulemper ved de mange forskellige e-shop systemer, og vil meget gerne høre, hvilken løsning jeg bør satse på i fremtiden for at være sikret i min udvikling de næste 3+ år.

Interesserede kan skrive på henrik@moviemerchandise.dk - send meget gerne links til referencer med, tak.

Se min shop her - Moviemerchandise.dk

På forhånd tak.
/Henrik

Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 21:12

Hej Henrik.

Vi har absolut ingen erfaringer med OpenBizBox, men har til gengæld stor erfaring hvad angår design og brugervenlighed!

Du kan se nogle af vores referencer her:

http://www.e-c-s.dk/Referencer/Hjemmesider

http://www.e-c-s.dk/Referencer/WebShops

Hvis du er interresseret i at høre nærmere om, hvad vi kan gøre for dig, er du velkommen til at kontakte mig på morten@e-c-s.dk

Med venlig hilsen

Morten Aagaard Nielsen

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 21:31

Hej Henrik,

Jeg arbejder med konverteringsoptimering til dagligt samtidig med at jeg driver en webshop baseret på Golden Planets OpenBizBox :-)

Jeg sender dig en mail, og hvis det ellers er i orden med dig, så giver jeg dig et kald her i morgen :-)

De bedste optimerede hilsner
Nikolaj Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 21:52

Ikke nogen, der har arbejdet med flere shop systemer, som har lyst til at sætte lidt perspektiv på de enkelte løsningers fordele og ulemper?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)