Man kan ikke rigtig love at nogen bliver nr 1 på Google. Medmindre det er på ord som der alligevel ikke er noget rigtig konkurrence på. I lyder nu ikke som SEO eksperter efter min mening.
Nu er jeg ikke SEO ekspert på nogen måde, men jeg er da i gang med et par bøger :o)
Men hvis man nu eks. er ordblind SEO ekspert, er sandsynligheden for mange 1. pladser vel egentlig indenfor rækkevidde?
Typisk dansk jante lov der er herind. Du skal ikke tro du kan nået vi andre ikke kan.
Vildt nok. Troede egentligt folk vare mere seriøse herinde.
Hvordan kan det være, at når folk mangler modargumentation, så hiver de ALTID det der latterlige jantelovs-kort op af lommen?
Jeg håber iøvrigt ikke at du tilbyder Reputation Management i din SEO, for det står da allerede ret skidt til med dit eget rygte her. Istedet for at fare i flint og blive fornærmet, burde du måske tage folks kritik til dig og reflektere på om der måske er en bedre måde du kan præsentere dig selv og dit produkt på?
Typisk dansk jante lov der er herind. Du skal ikke tro du kan nået vi andre ikke kan.
Vildt nok. Troede egentligt folk vare mere seriøse herinde.
Hej SEO-Expert,
Det er muligt du eller dit firma ved lidt (måske meget) om SEO - men du forstår i hvert fald intet om kommunikation.
Du starter med at begå to store fejl:
Du er hemmelighedsfuld - vil ikke give noget gratis væk. Det her er et forum hvor vi hjælper hinanden... læs, hør og om muligt forstå venligst dette UpCast.
Du anklager Amino for ikke at have SEO-eksperter tilknyttet - hmm... hvis DU ikke kender Mikkel deMib, Thomas Rosenstand mfl... som er meget aktive SEO-eksperter herinde, så skal I nok revurdere jeres egen konkurrent-analyse...
Om noget sted på nettet, så er det nok på Amino der ingen jantelov er... vi har endda et afsnit af Amino dedikeret til janteknusere...
Held og lykke med jeres foretagende - det er helt sikkert, at alle de millioner i laver på jeres gode resultater skal bruges på at uddanne jeres medarbejdere i kommunikation :)
Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...
Vi har ikke noget site da vi ikke har haft grund til det. Har masser af arbejder og der kommer hele tiden mere til.
Hvor er det vildt at folk er så snæversynet.Det er fakta at næste alle kan blive nr 1. Bare man ved hvad man skal gøre.
Er du en troll, eller kan man virkelig være så naiv som du foregiver at være her?
Hvor får i jeres ordrer fra? Har i et firmanavn/cvr nummer i vil ud med? Hvordan kontakter man jer, har i overhovedet et firma? Hvor kan jeg se hvilke referencer i har og hvad i har lavet tidligere? Kan du hjælpe mig med at blive nr. 1 på ordet "søgemaskineoptimering", eller hvorfor er i ikke selv nr. 1 ?