Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

INFO til vores kollega/er

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har desværre erfaret, at en af vores kollegaer ”konkurrenter” fra Sjælland har ringet og mailet rundt til de steder som vi støtter og arbejder sammen med, for at høre om det var rigtigt at vi støttet dem, og hvordan man kom til at støtte dem, så man måtte bruge deres ting på sin hejmmeside.

Så for at spare dem for en masse bøvl, tid og telefonopkald til de steder, så lægger vi de underskrevne tilladelser, til brug af deres ting på ballonbutikken.dk, ud her på hjemmesiden www.ballonbutikken.dk

Håber at det vil sparre dem for en masse tid Wink

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:31

Hej Ronnie

Irriterende - og sikkert derfor du har skrevet med lidt stavefejl på din hjemmeside i affekt.

Bare lige så du kan rette det til. Smile

mvh

Jesper

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 14:41

Hej Jesper.

Ja jeg ved godt at jeg har nogle stave fejl, men det har jeg en til at ratte i aften.

JA det er skide irriterende, jeg tror ikke at min konkurrent ved hvor meget jeg snakker sammen med dem som jeg støtter og arbejder sammen med Wink

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:48

Ja det er noget mærkeligt noget - der må da være rigeligt af andre de evt. kunne støtte istedet - hvis det var det , det kom an på, istedet for at gøre det på sådan en amatøragtig måde.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 14:54

Hej Ronnie

Ja det var da irriterende, men nok forventeligt. Men jeg viste slet ikke at ballon branchen var så hård.

Men jeg syntes ikke det virker relevat for dine kunder at skive disse ting på sin webside, om ikke andet så på den måde som du gør dette. Jeg ved ikke helt om jeg er den eneste som har det sådan, men havde jeg ikke læst dette indlæg først og set din webside kunne jeg nemt have klikket videre til den næste ballonbutik.

Det er jo en sag mellem dig og dine samarbejdspartnere - og en konkurrent der gerne vil benytte sig af de metoder som du også anvender.

Måske er det bare mig.

Håber det løser sig for dig.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 15:02

Ja Søren måske har du rat, jeg har fjernet det far forsiden nu.

Og de kender ikke det ord sprog som hedder

Den der går i andres fod spor, kommer andrig forand.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)