Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bevis for der kun er 1 ejer i et ApS?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes vel et generalprotokollat og en anpartshaverfortegnelse eller? Heraf fremgår tingene som regel tydeligt.

Køb ren argan olie her

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 10:14

Alternativ kan du få en godkendt revisor (Stats. Aut eller Registreret) til at erklære ejerforholdet evt. udformet på engelsk - det er helt normal procedure men koster naturligvis penge.

Forhør dig evt. om firmaet vil godkende en sådan erklæring.

Står Mikkels svar stadigvæk eller er det gledet lidt ? Smile

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 11:06

Kaffe & Co:

Alternativ kan du få en godkendt revisor (Stats. Aut eller Registreret) til at erklære ejerforholdet evt. udformet på engelsk - det er helt normal procedure men koster naturligvis penge.

Forhør dig evt. om firmaet vil godkende en sådan erklæring.

Står Mikkels svar stadigvæk eller er det gledet lidt ? Smile

De bedste kaffe hilsner
Søren

Først en rettelse, firmaet Apari ligger i UK, jeg skrev svensker fordi han er svensk ham jeg har snakket med snart 20 gange...

Jeg har i dag snakket E & S som siger, at de ikke kan hjælpe, da de ikke blander sig i hvor mange ejere der er i firmaet, derfor kan de heller ikke lave et dokument eller verificere  at der kun er en ejer i firmaet overfor Alpari.

Og Alpari er i forhold til lovgivningen  i UK, nødt til at have et dokument som slår fast han er enegyldig ejer af det her ApS, og dokumentet skal være udstedt af en dansk myndighed på den ene eller anden måde.

Man kan sige at med den historik der er på Rapporten fra E & S, så forstår jeg godt de bliver forvirret over det, men selvom den ikke havde været der, så fremgår det stadig ikke af sådan et dokument om der er 1 eller 2 ejere, så vidt jeg kan se, og det må så være fordi, det er noget som E&S ikke har noget med at gøre...

Kæft mand.... fatter ikke det skal være så besværligt...

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 12:22

Lagersalg123 - JEN:

Der findes vel et generalprotokollat og en anpartshaverfortegnelse eller? Heraf fremgår tingene som regel tydeligt.

Ja det gør der, men problemet er at det ikke er myndighederne som har udstedt det, da det ifl. dem selv ikke er deres område... pfff..

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 12:56

Nu ved jeg ikke hvor gammel selskabet er, men i sammenhæng med det årlige regnskab bliver der også sat navn og % på ejerene - dette regnskab hvis der er tilvalgt revisor er jo stemplet af myndighedernes "højre" hånd i form af registeret eller stats.aut revisor.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:09

Hej

Det hurtigste og mest effektive er at få udarbejdet en anpartshaverfortegnelse, hvor de forskellige ejerskifter gennem tiden er indført.

Herefter kan du så få en advokat eller godkendt revisor til at udforme en erklæring om, at anpartshaverfortegnelsen er i overensstemmelse med de faktiske forhold.

Det behøves ikke, at være så kunstfærdigt, og hvis ellers formalia i selskabet har været overholdt, så foreligger anpartshaverfortegnelsen allerede i selskabet stamdokumenter og hos ejeren.

Hilsen

Tonny

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)