Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop er bedst?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har igennem flere år benyttet mig af en af nedenstående e-handelsløsninger med stor tilfredshed, men er nu blevet sulten efter at få lidt perspektiv på markedet over de mange forskellige shopløsninger. 

Derfor vil jeg meget gerne høre nogle meninger om brugen - både som administrator og kunde - og meget gerne fra folk som har erfaring med flere løsninger, så der kan komme lidt fordele og ulemper på beskrivelsen også Smile 

Grunden er, at jeg står overfor at skulle lave en gennemgående "make-over" af min shop med ny grafisk identitet, nyt logo, stor nordisk markedsføringskampagne, samt lancering af 4 nye shops med relaterede produkter, og jeg vil gerne være sikker på at træde ind i næste fase af udviklingen med en løsning, jeg kan være tilfreds med og vokse med de næste par år.

På forhånd tak for hjælpen!

Hvilken e-shop løsning er bedst?

Jeg har igennem flere år benyttet mig af en af nedenstående e-handelsløsninger med stor tilfredshed, men er nu blevet sulten efter at få lidt perspektiv på markedet over de mange forskellige shopløsninger.

Derfor vil jeg meget gerne høre nogle meninger om brugen - både som administrator og kunde - og meget gerne fra folk som har erfaring med flere løsninger, så der kan komme lidt fordele og ulemper på beskrivelsen også [:)] 

Grunden er, at jeg står overfor at skulle lave en gennemgående "make-over" af min shop med ny grafisk identitet, nyt logo, stor nordisk markedsføringskampagne, samt lancering af 4 nye shops med relaterede produkter, og jeg vil gerne være sikker på at træde ind i næste fase af udviklingen med en løsning, jeg kan være tilfreds med og vokse med de næste par år.

• (0%)
  • (0%)
  • (0%)
  • (33,3%)
  • (33,3%)
  • (33,3%)
  • (0%)
  • (0%)
  • (0%)
  • Totalt antal stemmer: 3
  • Afstemning sluttede: 09/05/2010
Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Der gik vist ged i et eller andet da jeg oprettede tråden - tråden er nedlagt og oprettet påny.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)