Nogen der kan fortælle mig hvorfor den giver script error?
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Maelstrom
Skrevet
04-05-2010 kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor www.plantedebat.dk giver script error?
Jeg tilføjede en toolbar i går men har måske kommet til at lave lidt ged i et script. Er der nogen der kan se hvor den går galt?
Svar
Tilmeldt 22. Apr 10
Fama
Skrevet
04-05-2010 kl. 09:06
Svar
Den ser ud til at virke fint nu.....
Der er i øvrigt godt gang i tilføjelsen af Wibya toolbars for tiden :)
Svar
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal , som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Maelstrom
Skrevet
04-05-2010 kl. 09:49
Svar
Sjovt nok kommer fejlen ikke på forsiden, men hvis du prøver en af de andre sider så burde den komme =/
Ja, synes det virker som en god mulighed for at skabe lidt ekstra content på forummet med den toolbar :-) Også god integration med facebook .
Edit: Prøv at refreshe siden. Fejlen kommer nogengange ... æv :(
Svar
Tilmeldt 22. Apr 10
Fama
Skrevet
04-05-2010 kl. 10:54
Svar
Nu har jeg prøvet at gå ind på forskellige sider og refreshe - altsammen i tre forskellige browsere. Men jeg har ikke oplevet nogle problemer med toolbaren.
Så jeg har desværre ikke noget svar til dig.... Måske problemet er i Wibyas ende, og så er der nok ikke så meget at gøre ved det (hvis der f.eks. er tale om at deres server er overbelastet).
Svar
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal , som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Maelstrom
Skrevet
04-05-2010 kl. 11:43
Svar
Well, mange tak for hjælpen Fama. Jeg får desværre fejlen periodisk, men det er nok toolbaren :(
Svar