Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

¤%&/(/&%¤%&/()(/&%...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er f...... min frustration der her tager over Angry

Kan godt være jeg ikke  har skulle snakke åbent om ham herren jeg havde i praktik, men nu har jeg fandeme skrevet med hans tidligere arbejdsgiver..

Manden siger han har solgt xxx i et halvt år

Jeg får så at vide af tidligere arbejdsgiver manden har været der en uge og hvad tror i han har solgt ? Angry

Føler mig seriøst bollet i r....

Jeg var så fleksibel i starten: det er fint du kommer for sent, det er iorden du tager 50 minutters pause når vi aftaler 30 minutter. Det er iorden din cykel punktere... aaarrhhh

%&/()(/&/()

FUCK JEG ER PIST !!

sorry, virkelig oppe i det røde !!!

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 19:31 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej MikkelFriis

En gang imellem skal du sætte dig på hænderne når du sidder foran tastaturet.

Michael

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:55 | Låst

jeg plejer bare at løbe en tur så ud i den  dejlige natur så glemmer jeg alle problemer.

Der ikke andet at gøre ,at bare glemme de dårlige oplevelser og komme videre hurtigt og ikke tænke så meget på dem at de fylder hele ens hovedet

Huske bare en ting lære at sine erfaringer og lav dem ikke igen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:01 | Låst

Mikael christiansen:

jeg plejer bare at løbe en tur så ud i den  dejlige natur så glemmer jeg alle problemer.

Der ikke andet at gøre ,at bare glemme de dårlige oplevelser og komme videre hurtigt og ikke tænke så meget på dem at de fylder hele ens hovedet

Huske bare en ting lære at sine erfaringer og lav dem ikke igen

Er der ikke en stor fare for at lave de samme fejl igen hvis man glemmer dem. Jeg har somregl altid mine fejl i baghovedet, faktisk tænker jeg mere over mine fejl end jeg tænker over mine succeser - men dem har jeg heller ikke så mange af.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)